Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2767
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіптан, Євгенія Олегівна-
dc.date.accessioned2023-02-24T12:55:47Z-
dc.date.available2023-02-24T12:55:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2767-
dc.description.abstractТема кваліфікаційної роботи «Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку»досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. Результати вивчення особливостей прояву дітьми 5-7 років відповідальності яку базової якості особистості представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми формування відповідальності вітчизняними та зарубіжними психологами і педагогами; розкрито динаміку змін у розвитку відповідальності як інтегральної якості особистості в дошкільному дитинстві; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку у закладі дошкільної освіти. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти відповідальності ; описано рівні її сформованості у дітей 5-7 років життя; розроблено методичні рекомендації для педагогів щодо ефективної організації виховного процесу у закладі дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectсвідоме ставлення до життєдіяльностіuk_UA
dc.titleПедагогічні умови виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeDatasetuk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діптан_магістерська_2022.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.