Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2767
Назва: | Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Діптан, Євгенія Олегівна |
Ключові слова: | відповідальність свідоме ставлення до життєдіяльності |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Тема кваліфікаційної роботи «Педагогічні умови виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку»досліджувалася на теоретичному й емпіричному рівнях. Результати вивчення особливостей прояву дітьми 5-7 років відповідальності яку базової якості особистості представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми формування відповідальності вітчизняними та зарубіжними психологами і педагогами; розкрито динаміку змін у розвитку відповідальності як інтегральної якості особистості в дошкільному дитинстві; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу виховання відповідальності у дітей старшого дошкільного віку у закладі дошкільної освіти. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти відповідальності ; описано рівні її сформованості у дітей 5-7 років життя; розроблено методичні рекомендації для педагогів щодо ефективної організації виховного процесу у закладі дошкільної освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2767 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Діптан_магістерська_2022.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.