Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПихтіна, Н. П.-
dc.date.accessioned2023-04-05T10:19:16Z-
dc.date.available2023-04-05T10:19:16Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.udc371.382-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2794-
dc.description.abstractУ статті окреслені й охарактеризовані опорні поняття, що визначають сутність синдрому гіперактивності з дифіцитом уваги (СДГУ) у дітей. Проаналізовані чинники детермінації гіперактивності у дошкільників. Обґрунтовані три групи концепцій, що пояснюють її сутність та причини виникнення: виключно біологічне пояснення гіперактивному розладу, акцентування його соціальної природи і детермінацій, схвалення багатофакторного впливу біологічних та соціальних чинників на дитячу гіперактивність. Детально схарактеризовано соціальний блок чинників, зокрема, наслідування батьківської гіперактивної поведінки, виражені сімейні дисгармонії, недостатність батьківської любові, емоційна депривація, педагогічна занедбаність. Представлений деструктивний механізм впливу гіперактивності дитини на негативне ставлення до неї інших, виникнення та ускладнення її інших поведінкових проблем. Обґрунтована необхідність практичного вивчення гіперактивності у дошкільників. Розроблена методика вивчення вияву гіперактивності у дітей в умовах закладу дошкільної освіти. Обґрунтовані основні блоки ознак синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю: рухова активність, порушення уваги, імпульсивність, що склали критерії вивчення гіперактивної поведінки дошкільників. Задіяні відповідні емпіричні методи: інтерв’ю, спостереження та стандартизовані опитувальники. Отримані емпіричні результати прокоментовані та проаналізовані.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectгіперактивністьuk_UA
dc.subjectсиндром дифіциту уваги (СДУ)uk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectпорушення увагиuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освіти (ЗДО)uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИЯВУ ГІПЕРАКТИВНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ: РІЗНОВИДИ, ЧИННИКИ ДЕТЕРМІНАЦІЇ, МЕТОДИКА ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИВЧЕННЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2022-16-23.pdf236,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.