Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобро, Л. В.-
dc.date.accessioned2023-04-05T10:24:23Z-
dc.date.available2023-04-05T10:24:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.udc159.942.5-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2795-
dc.descriptionThe article reveals an extremely urgent problem that concerns emotional intelligence as an important integral quality of the personality of a modern preschool teacher. A lot of scientific literature has been analyzed, and in the process of analysis, scientific approaches to the researched issues have been singled out. Different concepts of emotional intelligence are considered, the connection between emotional intelligence and the managerial qualities of the teacher of a preschool education institution is identified and substantiated. Various scientific approaches (similar and different) to defining the content and essence of the concept of "emotional intelligence" have been analyzed. In the process of theoretical analysis, it was found that emotional intelligence is the ability to differentiate positive and negative emotions and feelings, as well as the presence of theoretical knowledge about ways to change one’s emotional state from negative to positive. It was determined that emotional intelligence reflects the connection between cognitive abilities and personal qualities of a person. It was found that the process of forming emotional intelligence is influenced by various factors: cognitive abilities, ideas about emotions, features of emotionality. Emotional intelligence as an integrative personality quality has internal and external components. It is substantiated that a high level of development of emotional intelligence among preschool education specialists is an important condition for their professional activity, as it ensures the establishment of effective, comfortable communicative, emotional and social relationships with children of preschool age. It was determined that children of preschool age are characterized by instability of the emotional sphere. That is why it is necessary for a preschool teacher to be able to understand and competently perceive the feelings and emotions of preschoolers, while finding a way out of emotionally difficult situations. It was found that the emotional intelligence of modern preschool education specialists is an integral personal formation, at the same time, a professional quality that is necessary for obtaining high results of professional activity.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито актуальну проблему, яка стосується емоційного інтелекту як важливої інтегральної якості особистості сучасного вихователя закладу дошкільної освіти. Проаналізовано багато наукової літератури, у процесі аналізу виокремлено наукові підходи до досліджуваної проблематики. Розглянуто різні концепції емоційного інтелекту, виявлено та обґрунтовано зв’язок між емоційним інтелектом та управлінськими якостями особистості вихователя закладу дошкільної освіти. Проаналізовано різні наукові підходи (подібні та відмінні) до визначення змісту та сутності поняття «емоційний інтелект». У процесі теоретичного аналізу було з’ясовано, що емоційний інтелект являється здатністю диференціювати пози- тивні та негативні емоції і почуття, а також наявність теоретичних знань щодо способів зміни власного емоційного стану з негативного на позитивний. Визначено, що емоційний інтелект відображає зв’язок когнітивних здібностей й особистісних якостей людини. З’ясовано, що на процес формування емоційного інтелекту впливають різні фактори: когнітивні здібності, уявлення про емоції, особливості емоційності. Емоційному інтелекту як інтегративній якості особистості притаманні внутрішні та зовнішні компоненти. Обґрунтовано, що високий рівень розвитку емоційного інтелекту у фахівців дошкільної освіти є важливою умовою їх професійної діяльності, оскільки він забезпечує налагодження ефективних комфортних комунікативних, емоційних і соціальних взаємозв’язків з дітьми дошкільного віку. Визначено, що діти дошкільного віку характеризуються нестійкістю емоційної сфери. Саме тому необхідно, щоб вихователь дошкільного закладу був здатним розуміти і компе- тентно сприймати почуття й емоції дошкільників, в то час знаходити вихід із емоційно складних ситуацій. З’ясовано, що емоційний інтелект сучасних фахівців дошкільної освіти являється інтегральним особистісним утворенням, разом з тим, професійною якістю, яка необхідна для отримання високих результатів професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectосообистістьuk_UA
dc.subjectструктура емоційного інтелектуuk_UA
dc.subjectемоційний контактuk_UA
dc.subjectсамосвідомістьuk_UA
dc.subjectуправління емоціямиuk_UA
dc.titleЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВАЖЛИВА ІНТЕГРАЛЬНА ЯКІСТЬ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2022 р., № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
_НЗ_№3_2022 (2)-24-29.pdf205,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.