Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Н. М.-
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-06-12T08:40:25Z-
dc.date.available2023-06-12T08:40:25Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc378-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/2908-
dc.descriptionThe paper focuses on the topical problem relating to the peculiarities of the implementation and practical use of educational training as a means of the professional training of a future teacher. The theoretical basis of the article comprises modern academic literature describing different types of trainings and their characteristics. The general aim of the paper is to highlight the main aspects and recommendations concerning the successful application of educational training in the learning process. The meaning of the concept of "training" is clarified in the article, the classifications of trainings and the main classification features are considered. The types of trainings that should be used during the training of future teachers are singled out and characterized. These are socio-psychological training, communication competence training, assertive training, self-training, business training, educational training. It is stated that the use of educational training in the educational process makes it possible to create favorable conditions for the activation of the process of learning and self-education, self improvement, as well as practical situations that require students to take appropriate active actions when achieving positive educational results. It is emphasized in the paper that the implementation of educational training requires careful preparation of the teacher. The authors describe recommendations for organization of educational training. It is also noted that the success of educational training in the preparation of a future specialist depends on correctly formulated tasks, such as: setting the main aim and specific goals, developing a clear plan, taking into account the individual characteristics and needs of students, developing the skills and abilities of self-analysis and self-evaluation. The basic principles that should be followed when organizing training are formulated in the article. It is determined that the proposed recommendations for the implementation of training technologies can also be used during the development of educational trainings, as a form of extracurricular work with studentsuk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній проблемі особливостей впровадження та використання навчального тренінгу як засобу підготовки майбутнього вчителя. У статті уточнено зміст поняття «тренінг», розглянуто деякі класифікації тренінгів та визначено основні класифікаційні ознаки, обґрунтовано важливість імплементації різних видів тренінгів у навчальний процес. На основі вивчення і теоретичного аналізу сучасних наукових досліджень і публікацій виділено та охарактеризовано види тренінгів, які доцільно використовувати під час підготовки майбутніх учителів: соціально-психологічний тренінг, тренінги компетентності у спілкуванні, асертивний тренінг, аутотренінги, бізнес-тренінги, навчальний тренінг. У статті зазначено, що використання навчального тренінгу в освітньому процесі уможливлює створення сприятливих умов для активізації процесу навчання та самовиховання, самовдосконалення, а також практичних ситуацій, які вимагають від студентів відповідних активних дій та вчинків при досягненні позитивних навчальних результатів. У статті підкреслюється, що реалізація навчального тренінгу на практиці потребує ретельної підготовки викладача. Авторами висвітлено та описано рекомендації щодо його організації при підготовці майбутніх вчителів, таких як: необхідність визначити місце навчального тренінгу в структурі навчальної дисципліни, опрацювання відповідної літератури, важливість складання плану навчального тренінгу та аналізу його змісту з позицій доступності, доречності та зв’язку з практикою, тощо. Зазначено, що успішність навчального тренінгу в підготовці майбутнього фахівця залежить від правильно сформульованих завдань, як наприклад: постановка головної мети та конкретних цілей, розробка чіткого плану, врахування індивідуальних особливостей та потреб учасників тренінгу, прищеплення навичок і вмінь самоаналізу та самооцінки. Авторами сформульовано також основні принципи, яких слід дотримуватися при організації навчального тренінгу. У статті зауважено, що запропоновані рекомендації щодо впровадження тре нінгових технологій також можна використовувати під час розробки навчальних тренінгів, як форми позааудиторної роботи зі студентами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectнавчальний тренінгuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителяuk_UA
dc.subjectсамовдосконаленняuk_UA
dc.subjectпрактична ситуаціяuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУ ЯК ЗАСОБУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2023-71-78.pdf225,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.