Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-10-12T16:44:11Z-
dc.date.available2023-10-12T16:44:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc376.112.4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3029-
dc.descriptionThe article presents recommendations for future primary school teachers regarding the organization of labor training lessons in inclusive primary school classes. Attention is focused on the features of creating a step-by-step and detailed sample of the performance of labor activities, or a video sample, which will help a child with special educational needs to correlate the technical drawing of the operation with the real appearance of the product and will contribute to the development of technological thinking. The main steps for creating the conditions for the development of the creative potential of children with special educational needs in the lessons of labor training are highlighted: to captivate with folk art; systematically work on the formation of work skills and skills of children with special educational needs; teach students with special educational needs skills and methods of working with various types of materials; systematically shadow the practical application of knowledge; train neatness when working with materials and tools; to educate ecological culture; train independence skills. Features of professional training of future primary school teachers to work in an inclusive environment are described, which takes place in pedagogical institutions of higher education and includes the following components: information readiness; mastering pedagogical technologies; learning the basics of psychology; awareness of knowledge of individual differences of children; readiness of future teachers to model a lesson and be ready to vary in the educational process; knowledge of individual characteristics of children with various developmental disorders; readiness for professional communication, interaction in a support team and self-education. The importance of cooperation between an inclusive primary school teacher and a teacher s assistant is emphasized, which should be based on the factors of partnership, cooperation, responsibility, attention to strengths and evaluation.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено рекомендації для майбутніх учителів початкової школі щодо організації уроків трудового навчання в інклюзивних класах початкової школи. Акцентовано увагу на особливостях створення покрокового та деталь- ного зразку виконання трудової діяльності, або відеозразку, що допоможе дитині з особливими освітніми потребами співвіднести технічний малюнок операції з реальним виглядом виробу та сприятиме розвитку технологічного мислення. Виділено головні кроки для створення умов розвитку творчого потенціалу дітей з особливими освітніми потребами на уроках трудового навчання: захопити народною творчістю; систематично працювати над формуванням трудових умінь і навичок дітей з особливими освітніми потребами; навчити учнів з особли- вими освітніми потребами навичкам і прийомам роботи з різними видами мате- ріалів; систематично тренувати практичне застосування знань; тренувати охайність при роботі з матеріалами й інструментами; виховувати екологічну культуру; тренувати навички самостійності. Описано особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі, яка відбувається у педагогічних закладах вищої освіти та містить такі складові: інформаційна готовність; ово- лодіння педагогічними технологіями; засвоєння знань з основ психології; усвідом- лення знань індивідуальних відмінностей дітей; готовність майбутніх вчителів моделювати урок та бути готовими варіювати у освітньому процесі; знання індивідуальних особливостей дітей, які мають різні порушення у розвитку; готов- ність до професійної комунікації, взаємодії в команді підтримки та самоосвіта. Наголошено на важливості співпраці вчителя інклюзивного класу початкової школи та асистента вчителя, в основі якої мають бути чинники партнерства, співпраці, відповідальності, акцента на сильні сторони та оцінювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectдіти з особливими освітніми потребами , трудове навчання, технологічна освітня галузь,uk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UA
dc.subjectособливі освітні потребиuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.titleПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2023-47-53.pdf232,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.