Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3038
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕльбрехт, О. М.-
dc.date.accessioned2023-10-12T18:09:20Z-
dc.date.available2023-10-12T18:09:20Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc371.2:371.111(075.8)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3038-
dc.descriptionThe article examines the theoretical and praxeological foundations of the development of professional competence of managerial staff of general secondary education institutions in the system of professional development. It is well-founded that transformational changes in society lead to rethinking and expansion of educational institution management functions and, accordingly, new requirements for improving the qualifications of management personnel. Special attention is focused on the issues of managing the system of providing school education with educational literature, which are of great importance in Ukraine in the context of education reform in the conditions of dynamic changes. The expediency of introducing the results of scientific research on the problems of managing the textbook supply system into the content of professional development has been revealed. It has been proven that the formation of the professional competences of managers regarding the management of the specified system is facilitated by the enrichment of the content of advanced training with programs of variable disciplines that highlight the experience of foreign colleagues. As an example, the discipline "Modern trends in the management of the textbook provision system of general secondary education in the USA" is given, designed to ensure the formation of theoretical knowledge and the improvement of practical training of managers based on the familiarization of course participants with the experience of American colleagues. The content of the educational discipline program was analyzed in relation to its contribution to the formation of the manager s professional competences in managing the textbook supply system. The advantages of active forms of classes and creative tasks for students are shown in the paper.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-праксеологічні основи розвитку професійних компетентностей керівних кадрів закладів загальної середньої освіти у системі підвищення кваліфікації. Обґрунтовано, що трансформаційні зміни в суспільстві зумовлюють переосмислення й розширення функцій управління закладом освіти і відповідно нові вимоги до підвищення кваліфікації керівних кадрів. Особливу увагу акцентовано на питаннях управління системою забезпечення шкільної освіти навчальною літературою, які набувають в Україні важливого значення в контексті реформування освіти в умовах динамічних змін. Розкрито доцільність введення до змісту підвищення кваліфікації результатів наукових досліджень з проблем управління системою забезпечення підручниками. У статті зазначено, що серед компетентностей стратегічного управління персоналом керівника можна виділити здатність до створення організаційно- педагогічних умов для безперервного професійного розвитку педагогічних працівників, здатність мотивувати і стимулювати персонал закладу освіти до професійного розвитку. Доведено, що формуванню професійних компетентностей керівників щодо управління зазначеною системою сприяє збагачення змісту підвищення кваліфі- кації програмами варіативних дисциплін, що висвітлюють досвід зарубіжних колег. Як приклад наведено дисципліну «Сучасні тенденції в управлінні системою забезпечення підручниками загальної середньої освіти США», покликану забезпе- чити формування теоретичних знань і вдосконалення практичної підготовки керівників на основі ознайомлення слухачів курсів з досвідом американських колег. Проаналізовано зміст програми навчальної дисципліни стосовно його сприяння формуванню професійних компетентностей керівника щодо управління систе- мою забезпечення підручниками. Показано переваги активних форм проведення занять і творчих завдань для слухачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectформування компетентностейuk_UA
dc.subjectваріативна дисциплінаuk_UA
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectкерівні кадриuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectсистема забезпечення підручникамиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectуправлінська кваліфікаціяuk_UA
dc.titleПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ КЕРІВНИКА ЩОДО УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ШКОЛИ ПІДРУЧНИКАМИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2023-116-126.pdf279,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.