Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКресан О. Д.-
dc.date.accessioned2023-11-30T12:15:54Z-
dc.date.available2023-11-30T12:15:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3122-
dc.description.abstractВимоги до професійно важливих якостей сучасного фахівця у XXI столітті передбачають вміння та навички, орієнтовані на вирішення завдань, пов’язаних із подоланням труднощів та здатністю до активної і творчої взаємодії. Це насамперед високий рівень стресостійкості, гнучкість, а також лідерські якості, що включають відповідальність за себе та інших, вміння вести за собою та бути ініціатором змін. Ці якості формуються в особистості у процесі становлення в освітньому середовищі, зокрема протягом навчання у ВНЗ. Дослідники по різному розглядають вимоги до якостей лідера (В.Бінгем, Р.Кеттел, Г.Слайс, Р.Стогдилл, Дж.Хемфілл та ін.), поділяючи їх на групи, класи і т. ін.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлідерські якостіuk_UA
dc.subjectстудентuk_UA
dc.subjectЗВОuk_UA
dc.titleФормування лідерських якостей у студентів сучасного ВНЗuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кресан_Збірник тез 12.05.2022.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.