Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3122
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кресан О. Д. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-30T12:15:54Z | - |
dc.date.available | 2023-11-30T12:15:54Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3122 | - |
dc.description.abstract | Вимоги до професійно важливих якостей сучасного фахівця у XXI столітті передбачають вміння та навички, орієнтовані на вирішення завдань, пов’язаних із подоланням труднощів та здатністю до активної і творчої взаємодії. Це насамперед високий рівень стресостійкості, гнучкість, а також лідерські якості, що включають відповідальність за себе та інших, вміння вести за собою та бути ініціатором змін. Ці якості формуються в особистості у процесі становлення в освітньому середовищі, зокрема протягом навчання у ВНЗ. Дослідники по різному розглядають вимоги до якостей лідера (В.Бінгем, Р.Кеттел, Г.Слайс, Р.Стогдилл, Дж.Хемфілл та ін.), поділяючи їх на групи, класи і т. ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | лідерські якості | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | ЗВО | uk_UA |
dc.title | Формування лідерських якостей у студентів сучасного ВНЗ | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кресан_Збірник тез 12.05.2022.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.