Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвієнко, С. І.-
dc.date.accessioned2023-12-28T15:28:05Z-
dc.date.available2023-12-28T15:28:05Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.udc373.29.016:51-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3153-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз сучасних наукових досліджень, які стосуються проблеми забезпечення наступності дошкільної та початкової шкільної ланок освіти. Вказано на те, що в умовах розбудови Нової української школи ця проблема набула особливого значення. Надано обґрунтування низки понять, які є ключовими у даній статті. Наступність розглядається як взаємоузгодженість основних позицій в організації освітнього процесу між суміжними освітніми ланками, а та урахування вікових та індивідуально-психологічних особливостей кожної дитини з метою її гармонійної адаптації до навчання, опанування нею предметних галузей, до яких належить і математична. Зазначено, що заняття математикою є важливою складовою наступності дошкільної та початкової освіти й формування логіко-математичної компе- тентності. У свою чергу, логіко-математична компетентність є показником якості логіко-математичного розвитку. Розглянуто проблемні питання щодо забезпечення наступності у логіко-математичному розвитку дитини на етапі передшкільного віку та першого класу. Логіко-математичний розвиток трактується як якісні зміни в пізнавальній діяльності дитини, що відбуваються внаслідок розвитку математичних умінь та пов’язаних з ними логічних операцій. Здійснено короткий аналіз державних стандартів дошкільної та початкової освіти й визначено синхронізацію компетентностей у галузі логіко-математичного розвитку. Зазначено, що основою даної синхронізації математичних компетентностей слугує теоретико-множинний підхід. Автором запропоновано кілька напрямів забезпечення наступності логіко- математичного розвитку дитини на етапі «заклад дошкільної освіти – школа»: нормативний, організаційний, методичний, єдиний психолого-педагогічний, практичний та коротко розкрито сутність кожного з них.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectнаступністьuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectматематичний розвитокuk_UA
dc.subjectлогіко-математичний розвитокuk_UA
dc.subjectматематична компетентністьuk_UA
dc.subjectлогіко-математична компетентністьuk_UA
dc.subjectрозвиток логіко-математичних здібностейuk_UA
dc.subjectматематична освіченістьuk_UA
dc.subjectдержавний стандарт освітиuk_UA
dc.subjectдошкільна освітаuk_UA
dc.titleЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ НА ЕТАПІ «ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ – ШКОЛА»uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2023, № 3.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2023-15-24.pdf215,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.