Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3164
Назва: | Психологічні особливості дистанційного навчання студентів ВНЗ під час війни |
Автори: | Кресан О. Д. |
Ключові слова: | психологічні особливості дистанційне навчання студент ВНЗ війна |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Кресан О.Д. Психологічні особливості дистанційного навчання студентів ВНЗ під час війни // Матеріали І науково-практичної Інтернет-конференції «Кіберпсихологія в інформаційному суспільстві: підтримка, навчання, розвиток», 1-30 листопада 2023 р. |
Короткий огляд (реферат): | З початком повномасштабного вторгнення РФ в Україну наше суспільство зіштовхнулося з новими викликами, серед яких проблема навчання під час війни. Деякі навчальні заклади були зруйновані або зазнали пошкоджень, деякі продовжили функціонування в дистанційному режимі. На сьогодні в Україні серед ВНЗ частина вже працюють очно або у змішаному форматі, частина продовжує роботу дистанційно. З огляду на це набуває важливого значення не лише проблема технічних та методичних аспектів дистанційної роботи зі здобувачами освіти, але й також зростає актуальність розуміння психологічних особливостей процесу дистанційного навчання та його суб’єктів. Особливо ця проблема загострюється під час війни, коли до загальних особливостей та специфічних моментів дистанційного навчання додаються проблеми навчання саме під час надзвичайного стану та військових дій на території України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3164 |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kresan_Olha_2023.pdf | 415,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.