Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3177
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-01-05T13:35:11Z-
dc.date.available2024-01-05T13:35:11Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3177-
dc.descriptionThe theoretical aspects of the development of emotional intelligence in older preschoolers through game activities are characterized. Psychological and pedagogical studies of the problem of the development of emotional intelligence in children of older preschool age are analyzed. The dynamics of the development of emotional intelligence in preschool childhood are revealed. Game activity is defined as a means of developing emotional intelligence in children of older preschool age. The structure of emotional intelligence of older preschool children is defined as a complex of ideas, emotional and value attitudes, and practical skills. The criteria for assessing the degree of emotional intelligence in older preschoolers have been established. The methodology of the ascertainment experiment was developed and characterized, the levels of the formation of emotional intelligence were determined, and a work system for the development of emotional intelligence in older preschoolers was proposed. Key words: emotional intelligence, a child of older preschool age, game activity, criteria of formation and a system of work on the development of emotional intelligence.uk_UA
dc.description.abstractСхарактеризовано теоретичні аспекти розвитку емоційного інтелекту у старших дошкільників засобами ігрової діяльності. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження проблеми розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито динаміку розвитку емоційного інтелекту у дошкільному дитинстві. Визначено ігрову діяльність як засіб розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку. Визначено структуру емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку як комплекс уявлень, емоційно-ціннісного ставлення та практичних умінь. Встановлено критерії оцінки міри сформованості у старших дошкільників емоційного інтелекту. Розроблено та охарактеризовано методику констатувального експерименту, визначено рівні сформованості емоційного інтелекту та запропоновано систему роботи з розвитку емоційного інтелекту у старших дошкільників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectдитина старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectрозвиток емоційного інтелектуuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко_магістерська_2023.pdf1,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.