Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3177
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестеренко, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-05T13:35:11Z | - |
dc.date.available | 2024-01-05T13:35:11Z | - |
dc.date.issued | 2023-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3177 | - |
dc.description | The theoretical aspects of the development of emotional intelligence in older preschoolers through game activities are characterized. Psychological and pedagogical studies of the problem of the development of emotional intelligence in children of older preschool age are analyzed. The dynamics of the development of emotional intelligence in preschool childhood are revealed. Game activity is defined as a means of developing emotional intelligence in children of older preschool age. The structure of emotional intelligence of older preschool children is defined as a complex of ideas, emotional and value attitudes, and practical skills. The criteria for assessing the degree of emotional intelligence in older preschoolers have been established. The methodology of the ascertainment experiment was developed and characterized, the levels of the formation of emotional intelligence were determined, and a work system for the development of emotional intelligence in older preschoolers was proposed. Key words: emotional intelligence, a child of older preschool age, game activity, criteria of formation and a system of work on the development of emotional intelligence. | uk_UA |
dc.description.abstract | Схарактеризовано теоретичні аспекти розвитку емоційного інтелекту у старших дошкільників засобами ігрової діяльності. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження проблеми розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку. Розкрито динаміку розвитку емоційного інтелекту у дошкільному дитинстві. Визначено ігрову діяльність як засіб розвитку емоційного інтелекту у дітей старшого дошкільного віку. Визначено структуру емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного віку як комплекс уявлень, емоційно-ціннісного ставлення та практичних умінь. Встановлено критерії оцінки міри сформованості у старших дошкільників емоційного інтелекту. Розроблено та охарактеризовано методику констатувального експерименту, визначено рівні сформованості емоційного інтелекту та запропоновано систему роботи з розвитку емоційного інтелекту у старших дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | ігрова діяльність | uk_UA |
dc.subject | дитина старшого дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | розвиток емоційного інтелекту | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Нестеренко_магістерська_2023.pdf | 1,41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.