Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-03-05T06:46:00Z-
dc.date.available2024-03-05T06:46:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3361-
dc.descriptionThe future belongs to children, so they must also create it. That is why, in the context of martial law, it is important to pay attention to supporting adolescents to improve their self-understanding. This can include psychological support, development of coping strategies, providing opportunities for expressing emotions and creating a supportive environment. It is also important to emphasize the involvement of family, school, and community in this process to create optimal conditions for the development of adolescents' self-understanding in a situation of war.uk_UA
dc.description.abstractМайбутнє за дітьми, тож вони також повинні його творити. Саме тому у контексті воєнного стану важливо приділити увагу підтримці підлітків із покращенням їх саморозуміння. Це може включати психологічну підтримку, розвиток стратегій копінгу, надання можливостей для висловлення емоцій та створення підтримуючого оточення. Також важливо наголосити на залученні родини, школи та спільноти в цей процес, щоб створити оптимальні умови для розвитку саморозуміння підлітків у ситуації війниuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСАМОРОЗУМІННЯuk_UA
dc.subjectСАМОСВІДОМІСТЬuk_UA
dc.subjectПІДЛІТКОВИЙ ВІКuk_UA
dc.subjectКРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУuk_UA
dc.subjectЯ-КОНЦЕПЦІЯuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ САМОРОЗУМІННЯ ПІДЛІТКІВ У СИТУАЦІЇ ВІЙНИuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Нестеренко Т.В.pdf830,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.