Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3387
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, А. І.-
dc.date.accessioned2024-03-12T07:06:13Z-
dc.date.available2024-03-12T07:06:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБондаренко А. І. Лінгвістика рекламного тексту: навчально-методичний посібник. Ніжин: НДУ ім. Миколи Гоголя, 2023. 100 с.uk_UA
dc.identifier.udc81’38-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3387-
dc.description.abstractВидання пояснює структурно-змістові, функційні та категорійні особливості рекламного тексту та його зв’язок із контекстами різних типів. Зорієнтоване на оволодіння прийомами рекламної комунікації. Розкриває роль мовленнєвих засобів фоносемантичного, лексико-семантичного, фразеологічного, морфологічного та синтаксичного рівнів у створенні рекламних повідомлень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectлінгвістикаuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.titleЛінгвістика рекламного текстуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бондаренко_Лінгві-рекламДо друку.pdf647,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.