Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Losyeva Nataliyа | - |
dc.contributor.author | Puzyrov Volodymyr | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-07T06:24:18Z | - |
dc.date.available | 2024-05-07T06:24:18Z | - |
dc.date.issued | 2024-03-20 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3608 | - |
dc.description.abstract | The authors present the game learning technologies and depict the "Tangram" puzzle, which is a geometric constructor and a game at the same time. Some examples of its application in the training of pre-service teachers are presented. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. Харків. | uk_UA |
dc.subject | learning | uk_UA |
dc.subject | game technologies | uk_UA |
dc.subject | tangram | uk_UA |
dc.subject | puzzle | uk_UA |
dc.title | GAME TECHNOLOGIES OF LEARNING: EXPERIENCE OF USING THE "TANGRAM" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholoho-pedahohichni_problemy_2024_2 (1).pdf | 901,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.