Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Назва: | ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НОВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ |
Автори: | Феденко, Владислав Володимирович |
Ключові слова: | підручник Новітня історія Франція методика |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Науковийкерівник: Прудько В’ячеслав Олександрович кандидат історичних наук, доцент |
Короткий огляд (реферат): | У магістерському дослідженні на основі підручників зі всесвітньої історії 10 – 11 клас робиться спроба проаналізувати основні методики вивчення новітньої історії Франції в шкільному курсі. У першому розділі коротко розглянуто завдання методики навчання історії, структуру та характеристику, основні методи та прийоми роботи зі шкільним підручником. В другому розділі на основі параграфів викладених в підручнику відбувається аналіз методик навчання Новітньої історії Франції. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691 |
Розташовується у зібраннях: | 014.03 Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФЕДЕНКО.pdf | 1,37 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.