Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Назва: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ НОВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ФРАНЦІЇ В ШКІЛЬНОМУ КУРСІ ІСТОРІЇ
Автори: Феденко, Владислав Володимирович
Ключові слова: підручник
Новітня історія
Франція
методика
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Науковийкерівник: Прудько В’ячеслав Олександрович кандидат історичних наук, доцент
Короткий огляд (реферат): У магістерському дослідженні на основі підручників зі всесвітньої історії 10 – 11 клас робиться спроба проаналізувати основні методики вивчення новітньої історії Франції в шкільному курсі. У першому розділі коротко розглянуто завдання методики навчання історії, структуру та характеристику, основні методи та прийоми роботи зі шкільним підручником. В другому розділі на основі параграфів викладених в підручнику відбувається аналіз методик навчання Новітньої історії Франції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3691
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФЕДЕНКО.pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.