Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3724
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧабан-Чайка, С. В.-
dc.date.accessioned2024-08-28T08:32:55Z-
dc.date.available2024-08-28T08:32:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc373.3.016:[821+78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3724-
dc.description.abstractНаукову розвідку присвячено дослідженню фахової підготовки майбутніх учителів мистецтва до виконавсько-педагогічної роботи засобами української народної музичної творчості. У статті деталізується змістовно-сутнісна характеристика української народної музичної творчості, інтерпретації та виконавства. Розглянуто актуальні питання оптимізації фахової підготовки майбутніх учителів музики шляхом впровадження кращих зразків української народної музичної творчості у навчальний процес. Здійснено аналіз наукових праць щодо сутності понять: «українська народна музична творчість», «виконавські навички», «національна свідомість». У відповідності до концепції середньої загальноосвітньої та національної школи України споконвічність, первинність культурно-історичних традицій народу, діалектична єдність їх із загальнолюдською культурою є вихідним принципом при конструюванні змісту освіти. Створення національної системи освіти в умовах розбудови незалежної української держави потребує адекватного спрямування виховання. Національне виховання передбачає принцип народності виховання, що зумовлює потребу у формуванні національної свідомості, любові до рідної землі і свого народу. Один із шляхів духовного відродження України – прилучення молоді до української народної музичної творчості. Проаналізовано естетично-педагогічне значення української народної музичної творчості. Розглянуто творчий пошук як систему осмисленої музично-професійної діяльності студентiв, яка характеризується їх позитивним ставленням до опанування широкого дiапазону жанрів української народної музичної творчості та вмінням реалізувати спецiальнi музичнi знання на практиці. Засвоюючи і використовуючи найкращі зразки попереднього досвіду, нові покоління збагачують та удосконалюють його, роблять свій внесок у розвиток педагогічної науки. Окреслено перспективу фахової підготовки майбутніх учителів мистецтва до виконавсько-педагогічної роботи засобами українського народного музичного мистецтва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectукраїнська народна музична творчістьuk_UA
dc.subjectтворчий пошукuk_UA
dc.subjectмузично-творча діяльністьuk_UA
dc.subjectформування виконавських навичокuk_UA
dc.subjectукраїнська культураuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectнаціональна свідомістьuk_UA
dc.subjectнародна педагогікаuk_UA
dc.titleФахова підготовка майбутніх учителів мистецтва до виконавсько-педагогічної роботи засобами української народної музичної творчостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2024-119-126.pdf220,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.