Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3842
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХлєбік, С.Р.-
dc.date.accessioned2024-11-11T09:43:47Z-
dc.date.available2024-11-11T09:43:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc37.013.42-051-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3842-
dc.description.abstractПровідним принципом сучасної освіти є гуманізація і демократизація освітнього простору, що ставить на порядок денний питання формування гуманістичних взаємовідносин учасників освітнього процесу, попередження ескалації напруженості і непорозумінь у вирішенні спірних питань. Виходячи з особливостей освітнього процесу закладу освіти, відмінностями у віці, досвіді, поглядах, цінностях учасників освітніх відносин спілкування між ними потребує своєчасного попередження його деструктивних форм та компетентного вирішення виникаючих протиріч. Здатність соціального педагога конструктивно взаємодіяти в конфліктній ситуації з усіма учасниками процесу визначається рівнем сформованості його конфліктологічної компетентності. Набір методів ефективного вирішення конфліктних ситуацій, що існує в практиці соціального педагога, часто не включає авторитарне втручання. Як наслідок, отримані результати не знімають самої суті протиріччя і тому мають нестійкий характер. Тому, метою даної статті є теоретичне обгрунтування конфліктологічної компетентності соціального педагога як здатності конструктивно взаємодіяти у конфліктній ситуації з метою гуманізації відносин учасників освітнього процесу. Для її реалізації в статті розглянуто зміст і сутнісні характеристики конфлік тологічної компетентності соціального педагога закладу освіти. Проаналізовано особливості її реалізації у гуманізації міжособистісної взаємодії учасників освітнього простору установи, охарактеризовано підходи до її реалізації в різних формах практичної діяльності фахівця. У статті теоретично обгрунтовано конфліктологічну компетентність соціального педагога як мистецтво володіння «ключами» комунікації у формуванні гуманістичних відносин учасників освітнього процесу. Матеріали наукової статті можуть бути використані в практичній діяльності соціальних педагогів закладів освіти, інших установах і організація орієнтованих на соціальне виховання дітей та молоді.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectгуманістичні відносиниuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectконфліктuk_UA
dc.subjectконфлік тологічна компетентністьuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.titleКОНФЛІКТОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ГУМАНІСТИЧНИХ ВІДНОСИН УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2024-125-131.pdf176,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.