Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Н. М.-
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.date.accessioned2024-11-11T09:56:21Z-
dc.date.available2024-11-11T09:56:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc378-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3846-
dc.description.abstractВ статті визначено, що зміст вищої освіти носить багатокомпонентний характер, охоплює не лише академічні знання, а й способи практичної діяльності, творчий досвід, ціннісні орієнтації особистості здобувача вищої освіти. Відповідно використання ряду активних методів навчання у вищій школі в рамках семінарських, практичних і лабораторних занять, дасть можливість здійснити тренування практичних умінь і навичок майбутніх фахівців щодо конкретних виробничо-операційних дій в межах визначеного змісту начального предмету. Тому навчальний тренінг дає можливість здійснювати рольовий розподіл діяльності суб’єкта і об’єкта навчально-пізнавального процесу. У сучасному, вимогливому та швидкозмінному соціально-економічному фахівцю постійно необхідно розвивати свої знання. Його успішність в професійній діяльності залежить від ефективності впровадження інновацій, які базуються на нових методологічних підходах, сучасних принципах викладання та психолого-педагогічних теоріях, що сприяють розвитку активного навчання. В статті тренінг розглядається як один із інноваційних методів навчання та ефективний інструмент підготовки здобувачів вищої освіти. В роботі також висвітлюються особливості впровадження тренінгу через застосування інтерактивних методів навчання. Оволодіння новими методами навчання та виховання потребує внутрішньої готовності розуміти важливість навчання протягом всього життя, також вимагається серйозна праця з впровадження нових методів та адаптація до змін у суспільстві. У статті підкреслюється, що важливим кроком в процесі переходу від моделі фахівця до моделі його підготовки є обов’язкове виокремлення та повний опис типових завдань, при вирішенні яких студент засвоює найбільш характерні види дій на основі відповідних знань. Наголошено, що такі типові навчальні завдання повинні носити особистісно-рольовий сенс для самого студента, тобто передбачати скупість знань, інтересів і потребuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.subjectінноваційні методики навчанняuk_UA
dc.subjectтренінгові технологіїuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ НАВЧАЛЬНОГО ТРЕНІНГУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№3_2024-91-98.pdf181,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.