Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3955
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДимитрова, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-01-02T13:19:32Z-
dc.date.available2025-01-02T13:19:32Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНауковий керівник: Литовченко Ніна Федорівна, кандидат психологічних наук, доцентuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3955-
dc.description.abstractУ роботі висвітлено результати дослідження актуальної проблеми сучасності - гаджет – адикції дітей молодшого шкільного віку. Проведено теоретичний аналіз робіт вітчизняних та зарубіжних науковців присвячених проблематиці зазначеної залежності. Проаналізовано передумови та наслідки надмірного перебування з гаджетами та в мережі інтернет для психічного та фізичного здоров’я дітей. Визначено, що неконтрольоване використання цифрових пристроїв призводить до виникнення психологічних, соціальних та фізичних проблем у дітей. Встановлено, що у дітей з високим рівнем гаджет залежності знижується концентрацієя уваги, погіршується зір, виникають проблеми зі сном, підвищується тривожність, дратівливість, конфліктність, порушуються соціальні та комунікативні зв’язки. Гаджети в більшості випадків діти розглядають як засіб для розваги, можуть їх використовувати задля зняття стресу та напруги, часто надають перевагу проведенню часу за гаджетами замість ведення активного способу життя. Проведене дослідження показало, що надмірне використання цифрових пристроїв негативно впливає на психологічне та фізичне здоров'я дітей, гаджет –адикція дітей молодшого шкільного віку має свої особливості. Важливо приділяти достатньо уваги профілактично – просвітницьким заходам щодо здорового використання гаджетів, пропагувати активний спосіб життя, сприяти формуванню та налагодженню комунікацій у реальному житті. Запропоновано рекомендації щодо корекції та профілактики негативних наслідків гаджет залежності дітей молодшого шкільного вікuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectадикціяuk_UA
dc.subjectінтернет-залежністьuk_UA
dc.subjectгаджет-залежністьuk_UA
dc.subjectкомп’ютерuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна залежністьuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні ігриuk_UA
dc.subjectдіти молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectгаджет - адикціяuk_UA
dc.subjectпрофілактикаuk_UA
dc.subjectзалежність від гаджетівuk_UA
dc.subjectцифрова гігієнаuk_UA
dc.subjectцифрові пристроїuk_UA
dc.subjectпсихологічна підтримкаuk_UA
dc.subjectправила використання гаджетівuk_UA
dc.subjectсімейний цифровий детоксuk_UA
dc.subjectвплив технологій на дітейuk_UA
dc.subjectзалежна поведінкаuk_UA
dc.subjectсмартфонuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectінтернет – мережаuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГАДЖЕТ – АДИКЦІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
Розташовується у зібраннях:053 (Психологія) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Димитрова магістерська вся1.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.