Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3955
Title: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГАДЖЕТ – АДИКЦІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Authors: Димитрова, Тетяна Олександрівна
Keywords: адикція
інтернет-залежність
гаджет-залежність
комп’ютер
комп’ютерна залежність
комп’ютерні ігри
діти молодшого шкільного віку
молодші школярі
гаджет - адикція
профілактика
залежність від гаджетів
цифрова гігієна
цифрові пристрої
психологічна підтримка
правила використання гаджетів
сімейний цифровий детокс
вплив технологій на дітей
залежна поведінка
смартфон
цифрові технології
інтернет – мережа
Issue Date: 2024
Citation: Науковий керівник: Литовченко Ніна Федорівна, кандидат психологічних наук, доцент
Abstract: У роботі висвітлено результати дослідження актуальної проблеми сучасності - гаджет – адикції дітей молодшого шкільного віку. Проведено теоретичний аналіз робіт вітчизняних та зарубіжних науковців присвячених проблематиці зазначеної залежності. Проаналізовано передумови та наслідки надмірного перебування з гаджетами та в мережі інтернет для психічного та фізичного здоров’я дітей. Визначено, що неконтрольоване використання цифрових пристроїв призводить до виникнення психологічних, соціальних та фізичних проблем у дітей. Встановлено, що у дітей з високим рівнем гаджет залежності знижується концентрацієя уваги, погіршується зір, виникають проблеми зі сном, підвищується тривожність, дратівливість, конфліктність, порушуються соціальні та комунікативні зв’язки. Гаджети в більшості випадків діти розглядають як засіб для розваги, можуть їх використовувати задля зняття стресу та напруги, часто надають перевагу проведенню часу за гаджетами замість ведення активного способу життя. Проведене дослідження показало, що надмірне використання цифрових пристроїв негативно впливає на психологічне та фізичне здоров'я дітей, гаджет –адикція дітей молодшого шкільного віку має свої особливості. Важливо приділяти достатньо уваги профілактично – просвітницьким заходам щодо здорового використання гаджетів, пропагувати активний спосіб життя, сприяти формуванню та налагодженню комунікацій у реальному житті. Запропоновано рекомендації щодо корекції та профілактики негативних наслідків гаджет залежності дітей молодшого шкільного вік
URI: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3955
Appears in Collections:053 (Психологія) Магістерські роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Димитрова магістерська вся1.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.