Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3955
Назва: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГАДЖЕТ – АДИКЦІЇ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ |
Автори: | Димитрова, Тетяна Олександрівна |
Ключові слова: | адикція інтернет-залежність гаджет-залежність комп’ютер комп’ютерна залежність комп’ютерні ігри діти молодшого шкільного віку молодші школярі гаджет - адикція профілактика залежність від гаджетів цифрова гігієна цифрові пристрої психологічна підтримка правила використання гаджетів сімейний цифровий детокс вплив технологій на дітей залежна поведінка смартфон цифрові технології інтернет – мережа |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Науковий керівник: Литовченко Ніна Федорівна, кандидат психологічних наук, доцент |
Короткий огляд (реферат): | У роботі висвітлено результати дослідження актуальної проблеми сучасності - гаджет – адикції дітей молодшого шкільного віку. Проведено теоретичний аналіз робіт вітчизняних та зарубіжних науковців присвячених проблематиці зазначеної залежності. Проаналізовано передумови та наслідки надмірного перебування з гаджетами та в мережі інтернет для психічного та фізичного здоров’я дітей. Визначено, що неконтрольоване використання цифрових пристроїв призводить до виникнення психологічних, соціальних та фізичних проблем у дітей. Встановлено, що у дітей з високим рівнем гаджет залежності знижується концентрацієя уваги, погіршується зір, виникають проблеми зі сном, підвищується тривожність, дратівливість, конфліктність, порушуються соціальні та комунікативні зв’язки. Гаджети в більшості випадків діти розглядають як засіб для розваги, можуть їх використовувати задля зняття стресу та напруги, часто надають перевагу проведенню часу за гаджетами замість ведення активного способу життя. Проведене дослідження показало, що надмірне використання цифрових пристроїв негативно впливає на психологічне та фізичне здоров'я дітей, гаджет –адикція дітей молодшого шкільного віку має свої особливості. Важливо приділяти достатньо уваги профілактично – просвітницьким заходам щодо здорового використання гаджетів, пропагувати активний спосіб життя, сприяти формуванню та налагодженню комунікацій у реальному житті. Запропоновано рекомендації щодо корекції та профілактики негативних наслідків гаджет залежності дітей молодшого шкільного вік |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3955 |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Димитрова магістерська вся1.pdf | 1,55 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.