Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3978
Назва: | КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ ОПАНУВАННЯ ВАЖКИМИ СИТУАЦІЯМИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ВІЙНИ |
Автори: | Овдійок, Анна |
Ключові слова: | взаємодія соціальна взаємодія копінг-стратегії копінг-стратегії опануванням складними ситуаціями складні ситуації ситуації стрес |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Науковий керівник: Кошова Інна Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент |
Короткий огляд (реферат): | Проблема досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівня. Зокрема у першому розділі «Теоретико-методологічні засади дослідження ситуацій соціальної взаємодії між подружжям в умовах війни» розглянуто сутність поняття взаємодія, соціальна взаємодія, особливості та параметри взаємодії у сім’ї, а також психологічні напрямки та чинники міжособистої взаємодії у родині. У другому розділі «Особливості опанувальної поведінки у ситуаціях соціальної взаємодії подружжя в умовах війни» розглянуто поняття складної ситуації, оособливості складної соціальної взаємодії у сім’ї, копінг-стратегії оанування соціальними ситуаціями в умовах сім’є між подружжям. У третьому розділі «Емпіричне вивчення особливостей впливу копінг-стратегій на опанування важких соціальних ситуацій взаємодії між подружжям» було здійснено емпіричне дослідження психологічних особливостей використання подружжями копінг-стратегій у подоланні складних ситуацій соціальної взаємодії, встановлено значущі відмінності між параметрами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/3978 |
Розташовується у зібраннях: | 053 (Психологія) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Овдійок _Копінг стратегії опанування важкими ситуаціями соціальної взаємодії в умовах війни_.pdf | 1,2 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.