Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4010
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кошло, Олена Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-01-08T11:33:10Z | - |
dc.date.available | 2025-01-08T11:33:10Z | - |
dc.date.issued | 2024-12 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4010 | - |
dc.description | Koshlo O.V. Pedagogical conditions for the formation of skills of health-saving activity in preschool children by means of health improvement technologies. Qualification work. Nizhyn, 2024. 102 с. The scientific work is devoted to the analysis of the problem of forming skills of health-preserving activity in preschool children. The main scientific approaches to the acquisition of the basics of health protection in the preschool period of childhood are analysed. The potential of health improvement technologies for the formation of health-preserving skills in preschool children is revealed. The diagnostics of the formation of preschool children’s health-preserving skills in the procedure of conducting a confirmatory experiment is carried out. Criteria and indicators have been developed, three levels of formation of preschool children’s health-preserving skills by means of health improvement technologies have been identified and substantiated. The pedagogical conditions for the formation of health-preserving skills in preschool children by means of health improvement technologies are determined and methodological materials for ensuring each of these conditions are developed. Key words: health, health protection, health-preserving activity, health improvement, health improvement technology, preschool children. | uk_UA |
dc.description.abstract | Наукова робота присвячена аналізу проблеми формування навичок здоров’язбережувальної діяльності у дітей передшкільного віку. Проаналізовано основні наукові підходи до набуття засад здоров’язбереження у передшкільний період дитинства. Розкрито потенціал технологій оздоровлення щодо формування навичок здоров’язбережувальної діяльності в дітей передшкільного віку. Здійснено діагностику сформованості навичок здоров’язбережувальної діяльності в дошкільників у процедурі проведення констатувального експерименту. Розроблено критерії і показники, виявлено та обґрунтовано три рівні сформованості навичок здоров’язбережувальної діяльності в дітей передшкільного віку засобами технологій оздоровлення. Визначено педагогічні умови формування навичок здоров’язбережувальної діяльності стосовно дітей передшкільного віку засобами технологій оздоровлення та розроблено методичні матеріали щодо забезпечення кожної із цих умов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | здоров’я | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
dc.subject | здоров’язбережувальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | оздоровлення | uk_UA |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі технології | uk_UA |
dc.subject | діти передшкільного віку | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування навичок здоров’язбережувальної діяльності у дітей передшкільного віку засобами технологій оздоровлення | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кошло _магістерська_2024.pdf | 1,34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.