Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4015
Назва: ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАСТІЛЬНИХ ІСТОРИЧНИХ ІГОР В ЗЗСО
Автори: Ступак, Сергій Михайлович
Ключові слова: гра
історична гра
процес навчання
компетентності
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Науковий керівник: Желіба О.В., к.п.н., доцент кафедри історії та міжнародних відносин Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя
Короткий огляд (реферат): Досліджуючи питання «Дидактичні особливості використання настільних історичних ігор в ЗЗСО», наукову роботу було розділено на два розділи, які в свою чергу складаються з двох підрозділів. Дана тема досліджень є актуальною, оскільки використання настільних історичних ігор є не лише інноваційною педагогічною технологією, а й важливим засобом підвищення ефективності навчання, залучення учнів до активної пізнавальної діяльності та розвитку їхніх особистісних якостей. Перший розділ презентує теоретичні засади використання, ігор, зокрема і настільних. У другому розділі подано інформацію про методику використанні настільних історичних ігор в освітньому процесі. Думки учнівства та вчительства підтверджують гіпотезу дослідження: використання настільних історичних ігор у процесі вивчення історії підвищує пізнавальну активність учнів, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу та розвитку ключових компетентностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4015
Розташовується у зібраннях:014.03 Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ступак Сергій Михайлович СОІз.pdf1,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.