Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4148
Назва: | ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ТРУДОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
Автори: | Гориславська, Ольга Олексіївна |
Ключові слова: | розвиток особистості відповідальність рівні вихованості відповідальності розвивальне середовище |
Дата публікації: | гру-2024 |
Короткий огляд (реферат): | Тема кваліфікаційної роботи «Виховання відповідальності дітей старшого дошкільного віку у трудовій діяльності» досліджувалася на теоретичному та емпіричному рівнях. Результати вивчення представлено у двох розділах роботи. На теоретичному рівні схарактеризовано стан розробки проблеми вітчизняними та зарубіжними фахівцями; розкрито особливості розвитку моральних якостей у дошкільному дитинстві; обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу виховання відповідальності у ЗДО. З метою розв’язання емпіричних завдань дослідження розроблено програму й методику констатувального експерименту; визначено критерії, показники та структурні компоненти вихованості у дітей 5-7 років відповідальності; описано рівні сформованості даної якості у досліджуваних старшого дошкільного віку; розроблено систему формування відповідальності, обґрунтовано педагогічні умови оптимізації освітнього процесу, розкрито методи виховання даної моральної якості у дітей 5-7 років |
Опис: | The topic of the qualification work "Education of responsibility of children of older preschool age in work" was studied at the theoretical and empirical levels. The results of the study are presented in two sections of the work. At the theoretical level, the state of development of the problem by domestic and foreign specialists is characterized; the peculiarities of the development of moral qualities in preschool childhood are revealed; the pedagogical conditions for optimizing the process of education of responsibility in primary and secondary education are substantiated. In order to solve the empirical tasks of the research, the program and methodology of the ascertaining experiment were developed; criteria, indicators and structural components of education for children 5-7 years of responsibility are determined; the levels of formation of this quality in the studied older preschoolers are described; a system of responsibility formation was developed, pedagogical conditions for optimizing the educational process were substantiated, methods of raising this moral quality in children 5-7 years old were revealed Keywords: personality development, responsibility as a basic quality, levels of education of responsibility, pedagogical conditions for optimizing the educational process, developmental environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4148 |
Розташовується у зібраннях: | 012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гориславська_магістерська_2024.pdf | 967,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.