Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Інна Григорвіна-
dc.date.accessioned2025-02-15T10:52:48Z-
dc.date.available2025-02-15T10:52:48Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4150-
dc.descriptionThe theoretical foundations of the problem of the development of creative abilities of older preschool children are characterized. In particular, the creative abilities of older preschool children were analyzed as a psychological and pedagogical problem. The dynamics of the development of creative abilities in the period of preschool childhood are revealed. The organizational and pedagogical conditions of interaction between the preschool education institution and the family in the development of creative abilities of older preschoolers have been defined and substantiated. An experimental study of the creative abilities of older preschool children was carried out under the conditions of interaction between the child care center and the family. Criteria and indicators for assessing the degree of development of creative abilities, components of the studied concept have been established. The methodology of the ascertainment stage of the experiment was developed and characterized, and the levels of development of creative abilities in older preschool children were determined. A system of work for supporting and developing the creative abilities of older preschool children in the interaction of the child care center and the family is proposed. Key words: abilities, creative abilities, development of creative abilities, organizational and pedagogical conditions, children of older preschool age, preschool education institution, family.uk_UA
dc.description.abstractСхарактеризовано теоретичні засади проблеми розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Зокрема проаналізовано творчі здібності дітей старшого дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема. Розкрито динаміку розвитку творчих здібностей у період дошкільного дитинства. Визначено та обґрунтовано організаційно-педагогічні умови взаємодії закладу дошкільної освіти та сім’ї у розвитку творчих здібностей старших дошкільників. Здійснено експериментальне вивчення творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в умовах взаємодії ЗДО та сім’ї. Встановлено критерії та показники оцінки міри розвитку творчих здібностей, компоненти досліджуваного поняття. Розроблено та схарактеризовано методику констатувального етапу експерименту та визначено рівні розвитку творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Запропоновано систему роботи з підтримки та розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку у взаємодії ЗДО та сім’ї.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectздібностіuk_UA
dc.subjectтворчі здібностіuk_UA
dc.subjectрозвиток творчих здібностейuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectсім’яuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВЗАЄМОДІЇ ЗДО ТА СІМ’Ї У ПІДТРИМЦІ ТА РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:012 (Дошкільна освіта) Магістерські роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мороз_магістерська_2024.pdf789,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.