Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4184
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-03-10T09:25:25Z-
dc.date.available2025-03-10T09:25:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc371.134:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4184-
dc.description.abstractУ зв’язку із системними перетвореннями у хореографічній освіті, пошуками нових освітніх технологій значно підвищилися вимоги до фахової підготовки майбутніх викладачів хореографії у закладах вищої освіти України. У статті визначено основні завдання цієї підготовки, яка покликана забезпечити усвідомлення ролі хореографічного мистецтва в системі художнього і духовного розвитку особистості, засвоєння практичних та теоретичних основ хореографічної освіти, оволодіння виконавською технікою та методами роботи з підростаючим поколінням. Охарактеризовано інноваційні підходи до підготовки майбутніх педагогів-хореографів, які вбачаються у тісному зв’язку з практикою сучасної хореографічної освіти та її усталеними традиціями. Зазначено, що основні завдання фахової підготовки майбутніх викладачів хореографії – закласти теоретичні та практичні основи педагога-артиста, необхідні для подальшої самоосвіти та удосконалення професійної майстерності. Визначено, що це вимагає від вищої школи викладання фахових дисциплін на інтелектуальному, художньо-творчому рівні, що відповідає природі танцю, його гуманістичній та перетворюючій функції. У статті підкреслено, що майбутній педагог за роки навчання у закладах вищої освіти має не тільки оволодіти необхідними теоретичними знаннями та виконавськими уміннями, а й усвідомити шлях їх набуття. Виділено роль інноваційних технологій у формуванні та удосконаленні хореографічних знань, умінь і навичок, а також особистісних якостей майбутніх педагогів-хореографів. Наголошено, що професійна компетентність, мобільність та рефлексивне осмислення хореографічної дійсності є ключовими результатами такої підготовки. Використання сучасних освітніх технологій у процесі підготовки педагогів-хореографів має розглядатися як інтегрований процес, що базується на художньо-педагогічному спілкуванні. Створення умов для розкриття творчої індивідуальності, усвідомлення власних можливостей та прагнення до самореалізації є важливими складовими професійного становлення. Отже, формування висококваліфікованих педагогів-хореографів вимагає поєднання традиційних і новітніх методів навчання, що забезпечить їхню готовність до ефективної професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectхореографічні освітаuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.titleІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХОРЕОГРАФІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№4_2024 (1)-152-159.pdf217,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.