Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПей, Ян-
dc.date.accessioned2025-03-11T07:38:03Z-
dc.date.available2025-03-11T07:38:03Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc374.015.3-051:613.956-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4200-
dc.description.abstractАктуальність дослідження. Позашкільній освіті належить важлива роль як соціальному інституту суспільства, метою роботи якого є виховання особис тості фізично, психічно і духовно досконалої з універсально-широкими інтересами і стійкими ціннісними орієнтаціями. Педагогічний процес з формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у вихованців закладів позашкільної освіти передбачає розкриття істотних зв’язків і залежностей, які існують між станом здоров’я людини та її способом життя, рівнем знань про здоров’я, настроєм, стосунками з іншими людьми. Практика роботи закладів і установ позашкілля тісно пов’язана і базується на науково теоретичних дослідженнях вітчизняних і зарубіжних науковців, які розглядають різні аспекти формування здорового способу життя. В їх роботах ціннісне ставлення до здоров’я тлумачиться як індивідуальні, вибіркові, усвідомлені взаємозв’язки особистості з реальністю, що відображають взаємозалежність потреб особистості з предметами, об’єктами та явищами навколишнього світу, сприяючи формуванню та збереженню здоров’я. Зважаючи на те, що ціннісне ставлення до здоров’я є багатоаспектним і багатовимірним явищем, в науковій літературі представлено ряд наукових до підходів до визначення його сутності і змісту через аналіз і обгрунтування різних способів організації взаємодії між його компонентами. Метою даної статті є – проаналізувати основні наукові підходи до визначення категорії ціннісного ставлення до здоров’я в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних науковців. Теоретична важливість проведеної роботи: В статті узагальнено наукові підходи щодо теоретичного визначення суті і змісту ціннісного ставлення до здоров’я вихованців як важливого завдання організації освітньо-виховного простору закладу позашкільної освіти. Практичне значення роботи – матеріали наукової статті можуть бути використані соціальними педагогами, методистами, педагогами-гуртківцями закладу позашкільної освіти в методичній роботі та організації взаємодії з вихованцями та їхніми батьками.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectцінностіuk_UA
dc.subjectставленняuk_UA
dc.subjectціннісне ставлення до здоров’яuk_UA
dc.subjectзаклад позашкільної освітиuk_UA
dc.subjectнауковий підхідuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я У ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№4_2024 (1)-131-136.pdf209,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.