Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, Т. В.-
dc.contributor.authorДолматова, М. П.-
dc.date.accessioned2025-03-11T08:22:07Z-
dc.date.available2025-03-11T08:22:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc37.02-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4204-
dc.description.abstractВ статті описані такі форми практичної підготовки майбутніх вчителів почат кових класів до проведення майстер-класів для реалізації завдань технологічної та мистецької освітніх галузей, як проведення пробних майстер-класів у навчальних аудиторіях та проведення майстер-класів під час шкільної практики, що допоможе майбутнім педагогам застосувати отримані знання на практиці, розвинути впевненість у проведенні занять та здобути реальний досвід взаємодії з учнями. Розглянуто особливості ефективної організації пробних майстер-класів у навчальних аудиторіях та проведення майстер-класів під час шкільної практики, що дозволить майбутнім вчителям початкових класів набути досвід у реальних умовах, розвивати практичні та комунікативні навички, аналізувати свої успіхи та помилки. Проаналізовані переваги майстер-класу як для вчителів, так і для учнів, оскільки він сприяє розвитку практичних навичок, творчого мислення та глибшого засвоєння знань, адже майстер-клас є ефективною формою навчання, яка приносить користь як вчителям, так і учням, вчителі можуть розвивати свої професійні навички, впроваджувати інноваційні методи та отримувати зворот ний зв’язок для вдосконалення, а учні отримують можливість активно брати участь у навчанні, розвивати креативність, практичні вміння та підвищувати інтерес до навчання. Також описані майстер-класи в початковій школі на уроках трудового навчання та майстер-класи для розвитку творчих здібностей учнів початкових класів у мистецькій діяльності. Деталізовані такі форми організації майстер-класів для реалізації завдань технологічної та мистецької освітніх галузей як колективна, індивідуальна та комбінована. Колективні заняття сприяють соціальному розвитку і навчанню через взаємодію, а індивідуальні – стимулюють особистіс ний ріст і творчий розвиток. Комбінація обох форматів може бути особливо ефективною для забезпечення всебічного розвитку учнів у мистецькій діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectмайстер-класuk_UA
dc.subjectтехнологічна освітня галузьuk_UA
dc.subjectмистецька освітня галузьuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОВЕДЕННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ У ТЕХНОЛОГІЧНІЙ ТА МИСТЕЦЬКІЙ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЯХuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№4_2024 (1)-95-103.pdf226,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.