Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4210
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, О. В.-
dc.date.accessioned2025-03-11T09:10:01Z-
dc.date.available2025-03-11T09:10:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc005-027.561-0044.332:37.011.3-051-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4210-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню процесу управління професійною адаптацією молодих вчителів до педагогічної діяльності в закладах загальної середньої освіти. На основі проведеного аналізу наукової літератури схарактеризовано основні етапи адаптації молодих педагогів, зокрема, первинну адаптацію, формування професійних знань і вмінь, а також період досягнення майстерності. Особливу увагу приділено аналізу факторів, які впливають на успішність професійної адаптації, таких як психологічна підтримка, супервізія, організація професійного розвитку та роль керівництва в процесі адаптації. У статті також визначено ключові методи управління адаптацією, зокрема, система тичне надання зворотного зв’язку, організацію тренінгів та програм підвищення кваліфікації, а також важливість створення сприятливого соціально-психологіч ного клімату в колективі. У статті також розглянуто роль наставництва, професійної підтримки та індивідуального підходу до молодих вчителів, що є важливими складовими їхнього професійного розвитку. Окремо розглянуто інноваційні підходи до управлінських стратегій, які сприяють покращенню ефек тивності адаптаційного процесу. Розроблені рекомендації для керівників закладів освіти щодо вдосконалення системи підтримки молодих вчителів, що дозволить забезпечити їхній професійний розвиток та підвищити якість освіти. Особливої уваги потребує питання вивчення різних моделей наставництва та їх впливу на адаптацію молодих вчителів, а також дослідження психологічних аспектів адаптації, таких як рівень стресу, професійне вигорання та емоційна витрива лість молодих педагогів. Це дозволить розробити психологічно адаптовані стратегії підтримки вчителів, зокрема через програми стрес-менеджменту, психологічну допомогу та тренінги з емоційної інтелігентності. Стаття може бути корисною для педагогічних працівників, керівників закладів освіти та фахівців з управління освітою.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна адаптаціяuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectнаставництвоuk_UA
dc.subjectвчитель-наставникuk_UA
dc.subjectсупервізіяuk_UA
dc.subjectкоу чингuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleУПРАВЛІННЯ ПРОФЕСІЙНОЮ АДАПТАЦІЄЮ МОЛОДИХ ВЧИТЕЛІВ LО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№4_2024 (1)-47-57.pdf244,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.