Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4212
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пихтіна, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-11T09:26:36Z | - |
dc.date.available | 2025-03-11T09:26:36Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.udc | 373.2.091.39:[316.362:316.624 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4212 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовані аспекти виникнення поведінкових відхилень у дітей дошкільного віку. Окреслене та обґрунтоване поняття «негативні прояви у поведінці» як нестійкі, ситуативні поведінкові відхилення, що виникають у дітей переважно у дошкільному віці під впливом несприятливих для їхнього розвитку факторів: кризами психо-вікового розвитку трьох та семи років, неправильними типами виховання в сім’ї та несприятливою адаптацією до закладу дошкільної освіти. Визначені та обґрунтовані найбільш поширені негативні поведінкові прояви у дітей дошкільного віку: капризування, істерики, впертість, неслухняність, агре сивність, недисциплінованість, нечесність. На основі аналізу міжнародної класифікація поведінкових відхилень, визначені групи детермінант поведінкових відхилень у дітей: медико-біологічні, соціально педагогічні, психо-фізіологічні. Наголошено, що у контексті заявленої проблеми найбільш дієвими для дитини дошкільного віку є саме соціально-педагогічні де термінанти, зокрема, сімейне неблагополуччя та пов’язані з ним неправильні типи виховання у родині. Родина, обґрунтована як персональне соціальне середовище розвитку та важли вий інститут соціалізації особистості. Зосереджена увага на особливостях неблагополучної родини, її типах та неправильних лініях виховання у неблаго получній родині. Обґрунтовані педагогічні можливості гри як провідної діяльність дитини у дошкільному віці та як найбільш вивченої і дослідженої в якості засобу, методу, форми, прийому розвитку і виховання дітей. Проаналізовані сучасні дослідження науковців спільноти The LEGO Foudation, щодо гри на основі наскрізного підходу. Гра як активність дітей, представлена п’ятьма характеристиками (гра радісне, значуща, соціальна, мотивуюча, актив на), що забезпечує нове розширене розуміння і тлумачення її сутності та можли востей у взаємодії педагога з дітьми. Це забезпечує всебічний розвиток дошкіль ника у єдності його фізичної, соціальної, когнітивної, емоційної, креативної сфер. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | відхилення у поведінці | uk_UA |
dc.subject | негативна поведінка | uk_UA |
dc.subject | негативні прояви у поведінці | uk_UA |
dc.subject | кризи трьох та семи років | uk_UA |
dc.subject | неблагополучне сім’я | uk_UA |
dc.subject | неправильні лінії виховання | uk_UA |
dc.subject | несприятлива адаптація до ЗДО | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | соціально-емоційне навчання | uk_UA |
dc.subject | емоційна підтримка | uk_UA |
dc.title | ГРА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ДОШКІЛЬНИКІВ, ЩО ВИХОВУЮТЬСЯ У НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ ТА МАЮТЬ НЕГАТИВНІ ПРОЯВИ У ПОВЕДІНЦІ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№4_2024 (1)-25-34.pdf | 243,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.