Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПихтіна, Н. П.-
dc.date.accessioned2025-03-11T09:26:36Z-
dc.date.available2025-03-11T09:26:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.udc373.2.091.39:[316.362:316.624-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4212-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовані аспекти виникнення поведінкових відхилень у дітей дошкільного віку. Окреслене та обґрунтоване поняття «негативні прояви у поведінці» як нестійкі, ситуативні поведінкові відхилення, що виникають у дітей переважно у дошкільному віці під впливом несприятливих для їхнього розвитку факторів: кризами психо-вікового розвитку трьох та семи років, неправильними типами виховання в сім’ї та несприятливою адаптацією до закладу дошкільної освіти. Визначені та обґрунтовані найбільш поширені негативні поведінкові прояви у дітей дошкільного віку: капризування, істерики, впертість, неслухняність, агре сивність, недисциплінованість, нечесність. На основі аналізу міжнародної класифікація поведінкових відхилень, визначені групи детермінант поведінкових відхилень у дітей: медико-біологічні, соціально педагогічні, психо-фізіологічні. Наголошено, що у контексті заявленої проблеми найбільш дієвими для дитини дошкільного віку є саме соціально-педагогічні де термінанти, зокрема, сімейне неблагополуччя та пов’язані з ним неправильні типи виховання у родині. Родина, обґрунтована як персональне соціальне середовище розвитку та важли вий інститут соціалізації особистості. Зосереджена увага на особливостях неблагополучної родини, її типах та неправильних лініях виховання у неблаго получній родині. Обґрунтовані педагогічні можливості гри як провідної діяльність дитини у дошкільному віці та як найбільш вивченої і дослідженої в якості засобу, методу, форми, прийому розвитку і виховання дітей. Проаналізовані сучасні дослідження науковців спільноти The LEGO Foudation, щодо гри на основі наскрізного підходу. Гра як активність дітей, представлена п’ятьма характеристиками (гра радісне, значуща, соціальна, мотивуюча, актив на), що забезпечує нове розширене розуміння і тлумачення її сутності та можли востей у взаємодії педагога з дітьми. Це забезпечує всебічний розвиток дошкіль ника у єдності його фізичної, соціальної, когнітивної, емоційної, креативної сфер.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectвідхилення у поведінціuk_UA
dc.subjectнегативна поведінкаuk_UA
dc.subjectнегативні прояви у поведінціuk_UA
dc.subjectкризи трьох та семи роківuk_UA
dc.subjectнеблагополучне сім’яuk_UA
dc.subjectнеправильні лінії вихованняuk_UA
dc.subjectнесприятлива адаптація до ЗДОuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectсоціально-емоційне навчанняuk_UA
dc.subjectемоційна підтримкаuk_UA
dc.titleГРА ЯК ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ДОШКІЛЬНИКІВ, ЩО ВИХОВУЮТЬСЯ У НЕБЛАГОПОЛУЧНИХ СІМ’ЯХ ТА МАЮТЬ НЕГАТИВНІ ПРОЯВИ У ПОВЕДІНЦІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2024. №4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№4_2024 (1)-25-34.pdf243,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.