Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4222
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сливка, В. П. | - |
dc.contributor.author | Таран, О. М. | - |
dc.contributor.author | Тезікова, С. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T07:20:16Z | - |
dc.date.available | 2025-03-12T07:20:16Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378:14. 4 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4222 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано практичний досвід кафедри германської філології та методики викладання іноземних мов Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя з організації та забезпечення навчального процесу з англійської мови на початковому етапі навчання студентів, що навчаються за освітньо професійною програмою Германські мови та літератури (переклад включно )- англійська та німецька мови першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціалізацією: 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська. Обгрунтовано необхідність проведених змін освітньо-про фесійної програми, які викликані потребами сьогодення та сприяють забезпе ченню конкурентоспроможності наших випускників та привабливості спеціаль ності для потенційних абітурієнтів. Описано основний освітній компонент, ОК 10 – Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова – англій ська), що забезпечує напрацювання важливих загальних та фахових компетент ностей і уможливлює в подальшому вивчення теоретичних дисциплін зі спеціалі зації іноземною мовою. Зазначено організаційні форми навчання (заняття в малих групах та самостійна робота), при цьому самостійна робота розглядається не тільки як підготовка до навчальних занять, а і як виокремлене завдання, що оцінюється 10 балами у підсумковому оцінюванні у весняному семестрі. Також вказані методи навчання (загальні та спеціальні), оцінювання (формуюче та підсумкове) з розподілом балів за різні види навчальної діяльності у першому та другому семестрах. Детально описано зміст навчання за змістовими Модулями 1-7, підкресливши особливе значення змістового Модуля 1 (вступний фонетичний курс) у напрацюванні сталих фонетичних, базових граматичних та лексичних навичок і вмінь. Названо навчальні посібники, розроблені групою авторів з числа викладачів кафедри, для забезпечення ефективного навчального процесу з англійської мови на початковому етапі. В статті також названо виклики та проблеми, колективне обговорення та успішне вирішення яких сприятиме кращій професійній підготовці наших випускників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | освітньо-професійна програма | uk_UA |
dc.subject | перший (бакалаврський) рівень вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | англійська мова | uk_UA |
dc.subject | освітній компонент | uk_UA |
dc.subject | зміст, форми та методи навчання | uk_UA |
dc.subject | професійні компетенції | uk_UA |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ (З ДОСВІДУ НІЖИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№1_2025 (1)-243-253.pdf | 260,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.