Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4222
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСливка, В. П.-
dc.contributor.authorТаран, О. М.-
dc.contributor.authorТезікова, С. В.-
dc.date.accessioned2025-03-12T07:20:16Z-
dc.date.available2025-03-12T07:20:16Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378:14. 4-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4222-
dc.description.abstractВ статті проаналізовано практичний досвід кафедри германської філології та методики викладання іноземних мов Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя з організації та забезпечення навчального процесу з англійської мови на початковому етапі навчання студентів, що навчаються за освітньо професійною програмою Германські мови та літератури (переклад включно )- англійська та німецька мови першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціалізацією: 035.041 Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська. Обгрунтовано необхідність проведених змін освітньо-про фесійної програми, які викликані потребами сьогодення та сприяють забезпе ченню конкурентоспроможності наших випускників та привабливості спеціаль ності для потенційних абітурієнтів. Описано основний освітній компонент, ОК 10 – Практика усного та писемного мовлення (основна іноземна мова – англій ська), що забезпечує напрацювання важливих загальних та фахових компетент ностей і уможливлює в подальшому вивчення теоретичних дисциплін зі спеціалі зації іноземною мовою. Зазначено організаційні форми навчання (заняття в малих групах та самостійна робота), при цьому самостійна робота розглядається не тільки як підготовка до навчальних занять, а і як виокремлене завдання, що оцінюється 10 балами у підсумковому оцінюванні у весняному семестрі. Також вказані методи навчання (загальні та спеціальні), оцінювання (формуюче та підсумкове) з розподілом балів за різні види навчальної діяльності у першому та другому семестрах. Детально описано зміст навчання за змістовими Модулями 1-7, підкресливши особливе значення змістового Модуля 1 (вступний фонетичний курс) у напрацюванні сталих фонетичних, базових граматичних та лексичних навичок і вмінь. Названо навчальні посібники, розроблені групою авторів з числа викладачів кафедри, для забезпечення ефективного навчального процесу з англійської мови на початковому етапі. В статті також названо виклики та проблеми, колективне обговорення та успішне вирішення яких сприятиме кращій професійній підготовці наших випускників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійна програмаuk_UA
dc.subjectперший (бакалаврський) рівень вищої освітиuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.subjectосвітній компонентuk_UA
dc.subjectзміст, форми та методи навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетенціїuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ (З ДОСВІДУ НІЖИНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ МИКОЛИ ГОГОЛЯ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-243-253.pdf260,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.