Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4224
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкола, І. В.-
dc.contributor.authorБогдан, В. В.-
dc.contributor.authorПолуляхов, А. С.-
dc.date.accessioned2025-03-12T07:55:53Z-
dc.date.available2025-03-12T07:55:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147:81’25-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4224-
dc.description.abstractУ статті досліджується проблема модернізації професійної підготовки перекла дачів в умовах євроінтеграції України та зростаючих вимог до якості перекла дацьких послуг. Особлива увага приділяється аналізу додаткових компетент ностей, які стають все більш затребуваними на сучасному ринку праці, але часто залишаються поза межами традиційних освітніх програм. Метою дослідження є обґрунтування необхідності впровадження нових компонен тів у систему професійної підготовки перекладачів і розробка рекомендацій щодо їх практичної реалізації. Методологія дослідження базується на комплексному аналізі сучасних вимог до професійної діяльності перекладачів, вивченні практичного досвіду фахівців галузі та систематизації існуючих підходів до підготовки перекладацьких кадрів. У результаті дослідження визначено ключові напрями вдосконалення професійної підготовки перекладачів: формування правової грамотності щодо захисту інтелектуальної власності та професійної акредитації; розвиток технологічної компетентності у використанні спеціалізованого програмного забезпечення й електронних ресурсів; розвиток соціальних навичок для ефективної командної роботи та запобігання професійному вигоранню. Наукова новизна полягає у розробці інтегрованого підходу до підготовки перекла дачів, який враховує сучасні тенденції розвитку галузі та забезпечує формування професійної компетентності на основі збалансованого поєднання лінгвістичної, правової, технологічної та соціально-психологічної складових. Практичне значення результатів дослідження полягає у можливості їх безпосе реднього використання для оновлення освітніх програм підготовки перекладачів, розробки нових навчальних дисциплін і вдосконалення методики професійної підготовки фахівців перекладацької галузі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectправова компетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка перекладачівuk_UA
dc.subjectтехнологічна грамотністьuk_UA
dc.subjectсоціальні навичкиuk_UA
dc.subjectінтелектуальна власністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна акредитаціяuk_UA
dc.subjectелектронні ресурсиuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectпрофесійне вигоранняuk_UA
dc.subjectкомандна роботаuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ВИКЛИКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-228-235.pdf220,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.