Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4226
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Самойленко, О. В. | - |
dc.contributor.author | Новгородська, Ю. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T08:24:49Z | - |
dc.date.available | 2025-03-12T08:24:49Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:37.011.3-051 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4226 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів у системі вищої освіти через призму досліджень вітчизняних і зарубіжних науковців, а також проаналізовано напрями її удосконалення в контексті вимог сучасного суспіль ства. Наголошено на тому, що підготовка вчителів є однією з найбільш важливих складових педагогічної системи, адже від професійних якостей педагогів залежить успіх у навчанні та розвитку учнів. В умовах глобалізаційних процесів, швидкого розвитку технологій і зміни соціокультурних парадигм постають нові виклики та висуваються відповідні вимоги до вчителів, що потребують корекції в підготовці педагогічних кадрів. Дослідження показало, що сучасна система вищої освіти зазнає значних змін, які зумовлені не лише технологічним прогресом, а й потребою формування компетентних фахівців, здатних ефективно вико нувати свою професійну діяльність. У цьому контексті особливо важливим є компетентнісний підхід до підготовки майбутніх учителів, який орієнтований не на механічне засвоєння фактів, а на формування навичок, необхідних для роботи в динамічному освітньому середовищі. Це означає, що вчителі повинні не лише володіти знаннями, а й уміти їх застосовувати на практиці, в реальних умовах закладу освіти. У статті наголошується, що однією з ключових проблем сучасної підготовки майбутніх учителів є недостатня практична спрямованість навчання. Також автори акцентують увагу на актуальності формування у майбутніх учителів здатності до безперервного професійного розвитку в умовах швидкої зміни освітніх технологій, методик викладання та соціокультурних умов. Проаналізо вано процес підготовки майбутніх учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання. Наголошено на необхідності впровадження інноваційних методів навчання. Детально проаналізовано досвід зарубіжних країн щодо створення ефективної моделі педагогічної освіти, яка базується на тісній співпраці закладів освіти з іншими освітніми установами, інтеграції теоретичних знань із практикою, формуванні культури професійного розвитку. Усі ці аспекти мають бути враховані при реформуванні системи педагогічної підготовки з метою забезпечення високої якості освіти та професійної діяльності майбутніх учителів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | майбутні учителі | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | інновації | uk_UA |
dc.subject | впровадження | uk_UA |
dc.subject | мобільність | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | інклюзивна компетентність | uk_UA |
dc.subject | освітні технології | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПРОБЛЕМА ДОСЛІДЖЕННЯ ВІТЧИЗНЯНИХ І ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВЦІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№1_2025 (1)-206-217.pdf | 260,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.