Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4238
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Останіна, Н. С. | - |
dc.contributor.author | Демченко, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Качалова, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-12T12:35:47Z | - |
dc.date.available | 2025-03-12T12:35:47Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 374.28(09) | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4238 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання, яке пов’язане з організацією соціально-виховної роботи з формування особистості в умовах літніх канікул. Автор розглядає формування особистості підлітка через багатогранний процес розвитку індивідуальних, соціальних, моральних якостей, що визначають його поведінку, становлення як суб’єкта діяльності, члена суспільства, громадянина. У статті робиться наголос на проблемі формування в учнівської молоді не тільки знань, а й необхідних з точки зору соціального замовлення життєвих компетентностей: життєвої позиції, мотивів реалізації власного потенціалу, самовдосконалення та саморозвитку лідерських якостей молодої особистості. Змістовно організована спільна діяльність, співпраця і продуктивне спілкування дітей і дорослих є найдієвішим інструментом громадянського, демократичного, патріотичного виховання – основним пріоритетом у реалізації молодіжної полі тики в Україні. Автор підкреслює, що соціально-виховна робота в літній період має бути насиченою, але й водночас сприяти розслабленню та гармонійному розвитку дитини в природньому середовищі. Проблема організації відпочинку, оздоровлення, зайнятості дітей та підлітків у канікулярний період вирішується через діючу в країні мережу закладів відпочинку та оздоровлення для дітей, які забезпечують зайнятість дітей за інтересом та запобігають явищам бездо глядності; дають змогу продовжувати виховний процес школи, розвивати творчі здібності особистості, формувати особистий світогляд. Здійснений теоретичний аналіз аспектів соціально-виховної роботи дає змогу зробити висновок, що ефективність виховання залежить від рівня мотиваційної бази самої особистості, сукупності її потреб, як внутрішніх чинників діяльності. Закономірності соціально-вихованої роботи – це стійкі, об’єктивно існуючи зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню соціалізації у суспільство та ефективності розвитку особистості підлітка. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | соціально-виховна робота | uk_UA |
dc.subject | соціальне виховання | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | формування особистості | uk_UA |
dc.subject | позашкільний заклад оздоровлення та відпочинку | uk_UA |
dc.subject | напрямки соціально-виховної роботи з формування особистості | uk_UA |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ЛІТНІХ КАНІКУЛ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№1_2025 (1)-96-103.pdf | 223,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.