Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстаніна, Н. С.-
dc.contributor.authorДемченко, Н. М.-
dc.contributor.authorКачалова, Т. В.-
dc.date.accessioned2025-03-12T12:35:47Z-
dc.date.available2025-03-12T12:35:47Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc374.28(09)-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4238-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання, яке пов’язане з організацією соціально-виховної роботи з формування особистості в умовах літніх канікул. Автор розглядає формування особистості підлітка через багатогранний процес розвитку індивідуальних, соціальних, моральних якостей, що визначають його поведінку, становлення як суб’єкта діяльності, члена суспільства, громадянина. У статті робиться наголос на проблемі формування в учнівської молоді не тільки знань, а й необхідних з точки зору соціального замовлення життєвих компетентностей: життєвої позиції, мотивів реалізації власного потенціалу, самовдосконалення та саморозвитку лідерських якостей молодої особистості. Змістовно організована спільна діяльність, співпраця і продуктивне спілкування дітей і дорослих є найдієвішим інструментом громадянського, демократичного, патріотичного виховання – основним пріоритетом у реалізації молодіжної полі тики в Україні. Автор підкреслює, що соціально-виховна робота в літній період має бути насиченою, але й водночас сприяти розслабленню та гармонійному розвитку дитини в природньому середовищі. Проблема організації відпочинку, оздоровлення, зайнятості дітей та підлітків у канікулярний період вирішується через діючу в країні мережу закладів відпочинку та оздоровлення для дітей, які забезпечують зайнятість дітей за інтересом та запобігають явищам бездо глядності; дають змогу продовжувати виховний процес школи, розвивати творчі здібності особистості, формувати особистий світогляд. Здійснений теоретичний аналіз аспектів соціально-виховної роботи дає змогу зробити висновок, що ефективність виховання залежить від рівня мотиваційної бази самої особистості, сукупності її потреб, як внутрішніх чинників діяльності. Закономірності соціально-вихованої роботи – це стійкі, об’єктивно існуючи зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню соціалізації у суспільство та ефективності розвитку особистості підлітка.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectсоціально-виховна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальне вихованняuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectформування особистостіuk_UA
dc.subjectпозашкільний заклад оздоровлення та відпочинкуuk_UA
dc.subjectнапрямки соціально-виховної роботи з формування особистостіuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ ЛІТНІХ КАНІКУЛuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-96-103.pdf223,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.