Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, О. В.-
dc.contributor.authorДавиденко, О. В.-
dc.contributor.authorСмелянська, В. В.-
dc.contributor.authorТаран, О. М.-
dc.date.accessioned2025-03-13T07:22:32Z-
dc.date.available2025-03-13T07:22:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147:811]:004-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4245-
dc.description.abstractСучасна освіта активно інтегрує дистанційне навчання, що зумовлено розвит ком цифрових технологій, зростанням попиту на онлайн-освіту та необхідністю забезпечення академічної мобільності студентів. Дистанційне навчання стало невід’ємною частиною освітнього процесу у закладах вищої освіти (ЗВО), що потребує розробки ефективних курсів із врахуванням педагогічних, методичних та технологічних аспектів. У статті аналізуються новітні підходи до створен ня дистанційних курсів, які базуються на сучасних педагогічних теоріях і моделях навчання. Розглянуто ключові концепції дистанційного навчання, зокрема конструктивізм, соціокультурну теорію, теорію саморегульованого навчання та когнітивну теорію мультимедійного навчання. Ці теоретичні підходи визначають основні принципи розробки онлайн-курсів, спрямованих на активне залучення студентів до навчального процесу, розвиток їхніх навичок критичного мислення та самостійної роботи. Значна увага приділена принципам якісного онлайн-навчання, серед яких інтерактивність, доступність, персоналізація навчального досвіду, використання адаптивних технологій та забезпечення зворотного зв’язку. У статті представлено огляд сучасних моделей дистанцій ного навчання, таких як Digital Learning Design Framework and Toolkit, IDEAS Framework for Teaching Online та Online Course Design Elements (OCDE) Instrument. Ці моделі ґрунтуються на принципах узгодженості навчальних цілей, інтерактивної взаємодії, технологічної підтримки та ефективного оцінювання навчальних досягнень студентів. Важливим аспектом є впровадження універ сального дизайну навчання (Universal Design for Learning, UDL), що сприяє інклюзивності дистанційних курсів та забезпечує рівні можливості для всіх студентів незалежно від їхніх індивідуальних потреб. Перспективи подальших досліджень зосереджені на вдосконаленні існуючих моделей дистанційного навчання, розробці нових підходів до забезпечення інклюзивності, підвищення мотивації студентів та інтеграції інноваційних технологій у навчальний процес. Стаття підкреслює важливість комплексного підходу до проєктування дистан ційних курсів, що включає поєднання сучасних освітніх технологій, адаптивних стратегій навчання та передових педагогічних методик.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн-освітаuk_UA
dc.subjectпедагогічний дизайнuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UA
dc.subjectінклюзивністьuk_UA
dc.subjectуніверсальний дизайнuk_UA
dc.subjectосвітні платформиuk_UA
dc.subjectперсоналізація навчанняuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ І ОЦІНКИ ДИСТАНЦІЙНИХ КУРСІВ У ЗВОuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№1_2025 (1)-16-27.pdf250,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.