Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостовська, Ю. О.-
dc.date.accessioned2025-05-22T16:49:30Z-
dc.date.available2025-05-22T16:49:30Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc371.134:78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4315-
dc.description.abstractВища хореографічна освіта України завдяки новій культурній та освітній полі- тиці впродовж останнього десятиліття зазнала значних змін. Сучасний етап розвитку мистецької освіти потребує підготовки фахівців хореографії, які б поєднували у собі творчу індивідуальність і високий професіоналізм. Зміст професійної культури викладача хореографії як особистісно опосередкованого утворення складає єдність трьох взаємопов’язаних компонентів: педагогічного, фахового, загальнокультурного, які взаємопроникають і взаємозумовлюють один одного. Означені компоненти складають професійні переконання майбут- нього викладача хореографії, адже повірити в істинність знань можна лише спираючись на педагогічні, фахові та естетичні знання у їх єдності. Крізь призму своїх переконань викладач сприймає і оцінює нову професійну інформацію. Головний шлях формування професійних переконань полягає у збагаченні здобувачів-хореографів фаховими знаннями і виконавськими уміннями, значущими для їх інтелектуально-емоційного ставлення до цих знань та умінь як до істинних; виробленні стійких професійних поглядів, упевненості у правильності своїх думок і дій; вихованні професійних потреб, які спонукають до хореографічної діяльності у відповідності зі своїми ціннісними орієнтаціями; досягненні органічної єдності фахових знань, професійних переконань і практичної дії. Найсуттєві- шими умовами для формування професійних переконань майбутніх педагогів ми вважаємо: концептуальність, діалектичність і ґрунтовність фахової підготовки; використання у освітньому процесі освітніх технологій доведення і спросту- вання, аргументації і критики методичних положень; досягнення єдності доведення і віри у процесі засвоєння фахових знань; наближення змісту фахової підготовки до виробничої практики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectхореографічна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна культураuk_UA
dc.subjectпрофесійні переконанняuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.titleУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ПЕРЕКОНАНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-ХОРЕОГРАФІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-225-232.pdf223,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.