Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4321
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Возняк, І. І. | - |
dc.contributor.author | Білоусова, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Бобро, А. А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T17:00:11Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T17:00:11Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.147:373.3-051]:[821:741/744] | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4321 | - |
dc.description.abstract | Предмет дослідження авторів статті – особливості використання коміксів у професійній підготовці вчителів початкових класів. Окрім того запропоновано алгоритми створення коміксів у онлайн-сервісах Comic Factory, Сomic generator, Canva, StoryboardThat, Make Belief Comics. Актуальність теми дослідження обґрунтовано вимогами Професійного стандарту вчителя до його професійних компетентностей; освітніми програмами О. Савченко та Р. Шияна, у яких є визначена лінія «Досліджуємо медіа», що спрямована на формування в учнів умінь аналізу, інтерпретації, оцінки та створення медіатекстів. Саме тому сучасні вчителі повинні володіти уміннями організації роботи щодо створення коміксів на уроках з української мови, літературного читання, ЯДС у початковій школі. На основі аналізу значного обсягу джерел визначено різні підходи науковців до тлумачення поняття «комікс». Запропонована власне розуміння коміксу як уні- кального наративного виду візуального мистецтва, який поєднує послідовність зображень з текстовими елементами (діалоги, закадровий текст, звуконасліду- вання тощо) для створення цілісної історії або повідомлення. Автори обґрунтовують доцільність використання коміксів у підготовці вчителів початкових класів, визначено переваги коміксів як засобу навчання. У статті запропоновано систему завдань з використанням коміксів на заняттях з курсу «Теорія та методика навчання мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі» та «ЯДС», спрямованих на розвиток творчих здібностей та критичного мислення здобувачів бакалаврського рівня, які є ефективними у процесі проєкт- ної, індивідуальної, групової діяльності. Окрім того схарактеризовано основні етапи роботи над створенням коміксу. Подано приклади коміксів. Наукова новиз- на статті полягає у тому, що автори пропонують розробки заняття-вебінару в сервісі Sway «Комікси: програми для створення та особливості використання на заняттях з мовно-літературної освітньої галузі в початковій школі» та «Я досліджую світ» та практичного заняття «Все про комікси», які спрямовані на формування мовно-комунікативної, предметно-методичної, інформаційно-ци- фрової, проєктувальної, інноваційної компетентностей майбутніх учителів, та зокрема умінь створення коміксів за допомогою різних онлайн-сервісів, що допоможе викладачам закладів вищої освіти у підготовці до лекцій та практичних занять. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | комікс | uk_UA |
dc.subject | уроки мовно-літературної освітньої галузі | uk_UA |
dc.subject | уроки з «Я досліджую світ» | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителів | uk_UA |
dc.subject | онлайн-ресурси | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ КОМІКСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-169-181.pdf | 741,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.