Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМатвієнко, С. І.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:11:27Z-
dc.date.available2025-05-22T17:11:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc373.2.091.33:531.111-028.31-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4327-
dc.description.abstractВ умовах оновлення змісту дошкільної освіти та спрямованості освітнього процесу на розвиток особистості дитини актуалізується проблема ознайом- лення дитини старшого дошкільного віку з простором. Простір і час є базисними категоріями в ознайомленні дитини з природним, предметним і соціальним довкіллям. Зазначено, що просторове орієнтування є механізмом, основу якого становлять сприймання та уявлення. Вказано, що у даному процесі здіяні зоровий, руховий і слуховий аналізатори, розвиненість яких у поєднанні з життєвим і руховим досвідом дитини, з урахуванням її віку, дозволяють доцільно орієнтуватися у просторі. Вказано, що орієнтування у просторі є багаторівневим поняттям. Воно визначає у своїй основі уміння орієнтуватися у малому та великому просторі стосовно різних напрямів і рівнів орієнтування. З урахуванням поглядів науковців щодо необхідності своєчасного розвитку в дитини уявлень простору виокремлено два аспекти даної проблеми. Наголошено на важливості формування умінь орієнту- вання у просторі для дитини старшого дошкільного віку з огляду на подальше навчання у школі. За результатами теоретичного аналізу проблеми розкрито роль рухливих ігор в ознайомленні дітей з простором і формування в них умінь просторового орієнтування. Деталізовано потенціал рухливих ігор щодо опанування дитиною основних просторових напрямів, відношень між предметами та об’єктами навколишнього світу тощо. Розкрито роль педагогічного супроводу як важливої ланки організації освітнього процесу у сучасному закладі дошкільної освіти, у тому числі – стосовно викорис- тання рухливих ігор як засобу формування у дітей уявлень простору. Пропоно- вано низку позицій в організації вихователем педагогічного супроводу процесу формування у старших дошкільників уявлень простору засобами рухливих ігор. Особливу увагу у даних пропозиціях звернуто на організаційну сторону зазна- ченого педагогічного супроводу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectпростірuk_UA
dc.subjectпросторове орієнтуванняuk_UA
dc.subjectуміння просторового орієнтуванняuk_UA
dc.subjectрухлива граuk_UA
dc.subjectпедагогічний супровідuk_UA
dc.titleПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ УЯВЛЕНЬ ПРОСТОРУ ЗАСОБАМИ РУХЛИВИХ ІГОРuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-120-126.pdf183,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.