Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4331
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГурець, О. В.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:18:25Z-
dc.date.available2025-05-22T17:18:25Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc3709133784+612.78-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4331-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні прийоми та методи роботи з голосовим апаратом у класі сучасної вокальної підготовки. Дані прийоми роботи – це узагальнення практичного досвіду, використаного людством в процесі формування вокальної культури. Увага привертається до практичного спрямування освіти на основі евристичного навчання; до застосування безпосередніх міжособистісних та цифрових дистанційних способів спілкування викладача зі студентами; до використання прийомів самозаглиблення і водночас досягнення комунікативної відкритості майбутніх фахівців. Основні прийоми розвитку голосу стосуються звукоутворення, артикуляції, дихання, засобів виразності. У статті запропоно- вано прийом формування вокальної техніки: «активного piano» як основи форму- вання співацьких навичок; використання м’якої атаки звука. Розглянуто й основні методи навчання у вокальному класі: метод показу і наслідування; метод уявного співу (внутрішнє інтонування); евристичний метод навчання (частково-пошуко- вий); дихальні вправи, артикуляційна гімнастика, вправи на резонатори, вокальні вправи (вокалізи), робота з напругою та релаксацією, вправи на дикцію та виразність. Сучасна вокальна підготовка майбутнього фахівця може досягти ефективності в умовах забезпечення свободи вибору і водночас залучення студентів до виконання уніфікованих навчальних завдань. Перспективними напрямами розвитку і оновлення педагогіки вокального мистецтва називають- ся: дослідження методологічних детермінант мистецької освіти; використання евристичних методів і прийомів навчання; систематична роботи з голосовим апаратом, яка поєднує: класичні вправи (діафрагмальне дихання, вокалізи), цифрові інструменти (AI-аналіз, візуалізація), міждисциплінарні знання (медицина, акустика, психологія); досконале володіння професорсько-викладацьким складом різноманітних методів і прийомів вокального навчання, уміння застосовувати їх у відповідних ситуаціях, вміння використовувати цифрові засоби навчання у повному обсязі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectприйоми навчання вокалуuk_UA
dc.subjectспівак-професіоналuk_UA
dc.subjectевристичне навчанняuk_UA
dc.subjectпроблемно-пошукові методи навчанняuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.titleОСНОВНІ ПРИЙОМИ РОБОТИ З ГОЛОСОВИМ АПАРАТОМ У ВОКАЛЬНОМУ КЛАСІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-81-88.pdf224,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.