Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, О. Д.-
dc.date.accessioned2025-05-22T17:25:20Z-
dc.date.available2025-05-22T17:25:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.udc378.147-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4335-
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена тим, що у сучасних умовах історична проблематика набуває особливої ваги у суспільному житті оскільки саме істо- ричні знання складають основу соціальної пам’яті, лежать в основі культурних цінностей та традицій, формують основу для визначення національної ідентич- ності. За цих обставин процес викладання історії у освітніх закладах потребує надзвичайної уваги. Варто підкреслити, що на різних освітніх рівнях він має свою своєрідність та винятковість. Саме тому у статті розкрито специфіку та особливості предмету історії при викладанні його у вищій школі. Показано та проаналізовано відмінності методики навчання історії від методик навчання інших предметів (в першу чергу природничого циклу), що вивчаються у вищій школі. Розкрито специфіку методики навчання історії у вищій школі порівняно з загальноосвітньою. Досліджено та охарактеризовано особливості навчального процесу, що зумовлені цілями, організаційною та змістовою специфікою мето- дики навчання історії у вищій школі порівняно з загальноосвітньою. Доведено, що врахування специфіки та особливостей предмету історії є важливою умовою успішного викладання у вищій школі. Розкрито вплив політичної кон’юнктури на навчальний процес та його специфіку у вузівській та у шкільній історичній освіті. Метою статті є визначення, детальна характеристика та аналіз специфіки та особливостей методики викладання предмету історії у вищій школі. Теоретична важливість проведеного дослідження: у статті розкрито специфіку структури та функціонування історичних дисциплін порівняно з природничими та вказано на відмінності методики навчання історії від методик навчання інших предметів (в першу чергу природничого циклу). Практичне значення роботи полягає у тому, що матеріали наукової статі можуть бути ефективно використані у практиці викладання історичних дисциплін у вищій школі та при написанні здобувачами освіти кваліфікаційних робіт.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. М. Гоголяuk_UA
dc.subjectметодикаuk_UA
dc.subjectісторіяuk_UA
dc.subjectспецифікаuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвища школаuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectінноваційні методи навчанняuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.titleМЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ: СПЕЦИФІКА ТА ОСОБЛИВОСТІuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
макет_НЗ_№2_2025-44-50.pdf185,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.