Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4336
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цзо Руовей | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T17:26:28Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T17:26:28Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 371.14:37.018.46 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4336 | - |
dc.description.abstract | Предметом дослідження автора є дослідницька компетентність, яка є однією з основних компетенцій менеджерів у сфері освіти, що є важливою характерис- тикою якості майбутніх менеджерів освіти. Обґрунтовано необхідність формування дослідницької компетентності керів- ників освітніх установ, їх готовності та здатності до виконання професійної дослідницької діяльності, оскільки для отримання достовірної інформації про кількісні та якісні зміни в інтелектуально-духовній сфері здобувачів, ефектив- ності застосування освітніх технологій необхідна лише наукова основа. Автор розглядає основні поняття актуальної проблеми, зокрема, дослідницьку компетентність керівника освітньої установи, яку він трактує як динамічне інтегральне утворення, що органічно поєднує в собі професійні та особистісні характеристики менеджера, його методичну культуру, наявність знань, навичок та методів дослідницької діяльності для вирішення актуальних завдань в галузі управління колективом та здобувачами. В результаті аналізу існуючих робіт стало ясно, що дослідницька компетент- ність майбутніх менеджерів освіти є комплексною якістю, що включає знання, уміння, навички, особистісну спрямованість та інші аспекти. Виділено та охарактеризовано такі специфічні характеристики дослідницької компетентності майбутніх менеджерів освіти: метапредметність, інтегра- тивність, інноваційність, прогностичність, індивідуальність. У роботі представлено характеристики структурних компонентів дослідниць- кої компетентності майбутніх адміністраторів освіти: мотиваційно-стратегіч- ний, когнітивний, процесуально-діяльнісний, інформаційно-комунікативний, осо- бистісно-творчий, професійно-рефлексивний. Поглиблене обговорення показників та компонентів дослідницької компетент- ності служить теоретичною базою для підготовки та відбору майбутніх менеджерів освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | майбутні менеджери освіти | uk_UA |
dc.subject | дослідницька компетентність | uk_UA |
dc.title | АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЇ «ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В ОСВІТНІЙ ГАЛУЗІ» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-35-43.pdf | 231,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.