Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4339
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вдовенко, І. | - |
dc.contributor.author | Вдовенко, О. | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-22T17:31:29Z | - |
dc.date.available | 2025-05-22T17:31:29Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.udc | 378.3.016 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/4339 | - |
dc.description.abstract | Стаття пpисвячeна пpоблeмі мотиву та мотивації в опануванні майбутньою професією здобувачів освіти. Аналіз сучасної ситуації у вищій освіті дозволяє дійти висновку, що професійна школа, яка об’єднує заклади вищої освіти всіх рівнів, має зробити крок до розв’язання складних сучасних протиріч. Проаналізовано дослідження у формуванні позитивної мотивації навчально-пізна- вальної діяльності у закладах вищої освіти. Наголошено на тому, що пройти всі перешкоди у здобуванні майбутньої професії здобувачами освіти без сталої позитивної мотивації стає неможливим. В статті підкреслено, що посилилось розуміння психологами та педагогами ролі позитивного ставлення до навчання у забезпеченні успішного оволодіння знання- ми та уміннями. При цьому виявлено, що висока позитивна мотивованість може відігравати роль компенсуючого фактору у випадку тих проблем, які наявні у вищій освіті України. У статті висвітленні рушійні сили, мотиви та потреби здобувачів вищої освіти для ефективної навчальної діяльності у закладах вищої освіти із специфічними умовами навчання. Розкрито особливості зовнішньої та внутрішньої мотивації. Розкрито три рівні готовності до служби в силових структурах України залежно від сили і характеру прояву мотивації. Проаналізовано групи мотивів: патріотич- ні, економічні, психологічні та інші. Дослідження показало, який мотив до навчання є домінуючим серед здобувачів вищої освіти із специфічними умовами навчання. Досліджено, що опанування майбутньою професією залежить не тільки від матеріальних стимулів, але і нематеріальних мотивів (самоповага, визнання з сторони оточуючих, моральне задоволення соціальним статусом, професійна гордість). На основі узагальнення педагогічної теорії та практичного досвіду підготовки здобувачів вищої освіти у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання розкрито важливість мотивації навчальної діяльності та досліджено складові частини мотиву навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НДУ ім. М. Гоголя | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | потреба | uk_UA |
dc.subject | стадії мотивації | uk_UA |
dc.subject | рівні мотивації | uk_UA |
dc.subject | позитивна мотивованість | uk_UA |
dc.subject | курсант | uk_UA |
dc.subject | здобувач вищої освіти | uk_UA |
dc.title | МОТИВ, ЯК РУШІЙНА СИЛА ОПАНУВАННЯ МАЙБУТНЬОЮ ПРОФЕСІЄЮ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки». 2025. №2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
макет_НЗ_№2_2025-9-17.pdf | 234,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.