Please use this identifier to cite or link to this item: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/43
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАніщук, А. М.-
dc.date.accessioned2018-04-13T11:40:28Z-
dc.date.available2018-04-13T11:40:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationІндивідуалізація освітнього процесу в ДНЗ : навч. посіб. для студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Дошкільна освіта" / уклад. А. М. Аніщук. – Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. – 202 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/43-
dc.descriptionУ посібнику висвітлено теоретичні основи індивідуалізованого виховання та навчання в дошкільному віці, врахування вікових особливостей дитини та рівня її розвитку при організації навчання та виховання. Розкрито формування самосвідомості у дітей та її роль у становленні особистості дошкільника. Виділено індивідуальні особливості дітей дошкільного віку та їх урахування в педагогічній діяльності. Представлені методики вивчення індивідуальних особливостей дітей, індивідуальна робота з дитиною при підготовці до навчання у школі .uk_UA
dc.description.abstractНавчальний посібник містить комплекс матеріалів, структурованих від¬по¬відно до навчальної програми даної дисципліни. Змістове наповнення охоплює аудиторну, самостійну та індивідуальну роботу студентів, надаючи їй системності, послідовності, сприяє формуванню цілісного погляду на про¬блеми навчальної дисципліни та розвитку достатнього рівня узагаль¬нення матеріалів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім.М. В. Гоголяuk_UA
dc.subjectіндивідuk_UA
dc.subjectіндивідуальністьuk_UA
dc.subjectдиференціація навчанняuk_UA
dc.subjectособистісно - зорієнтоване навчанняuk_UA
dc.titleІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ДНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:ФАКУЛЬТЕТ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА МИСТЕЦТВ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анищук_Индивид_в_ДНЗ_МАКЕТ.docx731,12 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.