Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/49
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ МОВЛЕННЄВОГО САМОВИРАЖЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ РІЗНОЇ СТАТІ
Інші назви: Педагогические условия оптимизации процесса речевого самовыражения дошкольников разного пола Pedagogical Conditions of Optimization of the Process of Speech Self-expression of Pre-school Age Children of Different Sexes
Автори: Аніщук, А. М.
Ключові слова: комплекс педагогічних умов
процес мовленнєвого самовираження
особистісне самовираження
мовленнєва особистість
творче мовленнєве самовираження
complex of pedagogical conditions
optimization , the process of speech self – expression
pre – school age children of different sexes
personal self – expression
speech personality
speech culture
speech – activity
Дата публікації: 2008
Видавець: Видавництво НДУ ім.М. В. Гоголя
Бібліографічний опис: Аніщук, А. М. Педагогічні умови оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Дошкільна педагогіка» / Аніщук Антоніна Миколаївна ; [наук. керівник Кононко Олена Леонтіївна] ; Ніжин. держ. ун-т ім. Миколи Гоголя. – Київ, 2008. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності: 13.00.08 – дошкільна педагогіка. – Інститут проблем виховання АПН України. – Київ, 2008. У дисертації досліджувалась проблема мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі. Доведено актуальність визначеної проблеми через обґрунтування нових суспільних вимог до дошкільної освіти. Автором з’ясовано стан розробки досліджуваної проблеми у вітчизняній та зарубіжній науці, обґрунтовано феноменологію мовленнєвого самовираження в дошкільному дитинстві, визначено компоненти, критерії з їх показниками, типологію мовленнєвого самовираження дошкільників. Обгрунтовано і розроблено комплексну модель навчально-виховного процесу, яка включає методи та засоби ефективного формування та розвитку у дошкільників потреби у мовленнєвому самовираженні. Змодельовано комплекс педагогічних умов оптимізації даного процесу в умовах комунікації. Експериментально доведено, що обгрунтований комплекс педагогічних умов сприяє оптимізації процесу мовленнєвого самовираження дошкільників різної статі.
Опис: Age Children applying for a Degree of Candidate of Pedagogical Sciences in speciality 13.00.08 – Pre – school Pedagogics.-Institute of Problems of Education of Ukrainian APS. – Kyiv, 2008. The problem of speech self – expression of pre – school age children of different sexes was considered. The vitality of the defined problem was proved through substantiation of the new social demands to pre – school education. The condition of the problem elaboration in the home and foreign science was revealed by the author; phenomenology of speech self – expression in pre – school age was substantiated; the components, criteria with their indicators/, typology of speech self – expression of pre – school age children were defined. The complex model of teaching and educational process including methods and means of effective formation and development of pre – school age children’s need in speech self – expression was substantiated. The complex of pedagogical conditions of optimization of this process in the conditions of communication was modeled. It was proved experimentally that the substantiated complex off pedagogical conditions promoted the optimization of the process of speech self – expression of pre – school age children of different sexes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/49
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
08aamdrs.pdf469,85 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.