Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/657
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-15T20:19:25Z | - |
dc.date.available | 2018-07-15T20:19:25Z | - |
dc.date.issued | 2011-02 | - |
dc.identifier.citation | Метою застосування сюжетно-концептуального аналізу є формування в учнів системи спеціальних компетентностей, які полягають в умінні комплексно аналізувати сюжет та ідейно-тематичний зміст літературного твору, зокрема: • сприймати авторську художню концепцію дійсності як динамічне утворення, пов’язане з особливостями розвитку сюжету; • визначати сюжетні етапи розгортання провідної теми літературного матеріалу; • осмислювати роль основних засобів сюжетотворення (конфлікту, експозиції, зав’язки, розвитку дії, кульмінації, розв’язки) у вираженні авторської концепції дійсності; • виділяти епізоди, які виконують важливу функцію з погляду художнього тематизування, з’ясовувати семантичні зрушення, які відбуваються в них на рівні тематичного простору тексту; • давати узагальнену оцінку авторській художній концепції з урахуванням її еволюції, пов’язаної із розвитком сюжету. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 371.32:81’42 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/657 | - |
dc.description | The article covers the theoretical ground for plot-based conceptual analysis of a literary work, elaborates the algorithm of how is is to be performed as well as describes its application to a concrete text. It also demonstrates adequate planning of lesson topics and establishes psychological basis for student activities. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статі розкриті теоретичні основи сюжетно-концептуального аналізу літературного твору, вироблено алгоритм його проведення і систему необхідних компетентностей, здійснено опис застосування на матеріалі конкретного твору, продемонстровано відповідне планування тематики уроків, психологічно обґрунтована діяльності школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська мова і література в школі | uk_UA |
dc.subject | сюжетно-концептуальний аналіз | uk_UA |
dc.subject | розвиток сюжету | uk_UA |
dc.subject | тематика твору | uk_UA |
dc.subject | компетентності | uk_UA |
dc.subject | система уроків | uk_UA |
dc.subject | методичний алгоритм | uk_UA |
dc.subject | сюжетний план | uk_UA |
dc.subject | аналіз | uk_UA |
dc.subject | синтез | uk_UA |
dc.title | Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі (на матеріалі новели О. Кобилянської «Valse melancholique») | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сюжетно-концептуальний аналіз літературного твору в школі.pdf | 397,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.