Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/751
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2019-01-24T19:25:38Z-
dc.date.available2019-01-24T19:25:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБондаренко Ю. І. Екзистенціалістський підхід у системі антропоцентричної парадигми навчання літератури в середній школі / Ю. І. Бондаренко // Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. – Київ, 2011. – Вип. 10. – С. 474–482.uk_UA
dc.identifier.udc371.135:82-2-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/751-
dc.descriptionThe article outlines the conceptual basis for applying existentialist approach in literary studies. Its use shouldn’t be limited to studying existentialism in literature but should be expanded to the whole systematic course of literature and its history in high school. This will create possibilities for realizing the anthropocentric paradigm of literature teaching, which aims at forming pupils` knowledge of the interrelation between literary evolution and human conscience, of the writer`s spiritual phenomenon and epoch, development of anthropocentric views in literature.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриті концептуальні засади застосування екзистенціалістського підходу до вивчення мистецтва слова. Його використання повинно не обмежуватися опрацюванням тільки літературного екзистенціалізму, а має поширюватися на весь системний історико-літературний курс для старшої школи. Це дозволить реалізувати антропоцентричну парадигму навчання словесності, основна мета якої – дати учням знання про взаємозв’язок розвитку літератури та свідомості людини, сформувати розуміння духовного феномену письменника та його доби, еволюцію антропоцентричних уявлень у художній літературі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.subjectекзистенціалістський підхідuk_UA
dc.subjectвиховний ідеалuk_UA
dc.subjectпринцип екзистенційностіuk_UA
dc.subjectантропоцентрична парадигма навчання літературиuk_UA
dc.subjectвиховна функція літературиuk_UA
dc.titleЕкзистенціалістський підхід у системі антропоцентричної парадигми навчання літератури в середній школіuk_UA
dc.title.alternativeExistentialist approach in the system of teaching literature on anthropocentric basis in secondary schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.