Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/751
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T19:25:38Z | - |
dc.date.available | 2019-01-24T19:25:38Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Бондаренко Ю. І. Екзистенціалістський підхід у системі антропоцентричної парадигми навчання літератури в середній школі / Ю. І. Бондаренко // Теоретична і дидактична філологія: зб. наук. праць. – Київ, 2011. – Вип. 10. – С. 474–482. | uk_UA |
dc.identifier.udc | 371.135:82-2 | - |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/751 | - |
dc.description | The article outlines the conceptual basis for applying existentialist approach in literary studies. Its use shouldn’t be limited to studying existentialism in literature but should be expanded to the whole systematic course of literature and its history in high school. This will create possibilities for realizing the anthropocentric paradigm of literature teaching, which aims at forming pupils` knowledge of the interrelation between literary evolution and human conscience, of the writer`s spiritual phenomenon and epoch, development of anthropocentric views in literature. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкриті концептуальні засади застосування екзистенціалістського підходу до вивчення мистецтва слова. Його використання повинно не обмежуватися опрацюванням тільки літературного екзистенціалізму, а має поширюватися на весь системний історико-літературний курс для старшої школи. Це дозволить реалізувати антропоцентричну парадигму навчання словесності, основна мета якої – дати учням знання про взаємозв’язок розвитку літератури та свідомості людини, сформувати розуміння духовного феномену письменника та його доби, еволюцію антропоцентричних уявлень у художній літературі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» | uk_UA |
dc.subject | екзистенціалістський підхід | uk_UA |
dc.subject | виховний ідеал | uk_UA |
dc.subject | принцип екзистенційності | uk_UA |
dc.subject | антропоцентрична парадигма навчання літератури | uk_UA |
dc.subject | виховна функція літератури | uk_UA |
dc.title | Екзистенціалістський підхід у системі антропоцентричної парадигми навчання літератури в середній школі | uk_UA |
dc.title.alternative | Existentialist approach in the system of teaching literature on anthropocentric basis in secondary school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЕКЗИСТЕНЦІАЛІСТСЬКИЙ ПІДХІД У СИСТЕМІ АНТРОПОЦЕНТРИЧНОЇ ПАРАДИГМИ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ.pdf | 338,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.