Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/886
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаструба, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-04-03T11:42:01Z-
dc.date.available2019-04-03T11:42:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc372.878+373.51-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/886-
dc.description.abstractСтаття присвячена особистісно орієнтованій парадигмі щодо використання її змісту в практичній діяльності на уроках музичного мистецтва. Розкрито сутність тлумачення категорії "закономірності", "принципи", "особистісно орієнтована музична освіта". Визначено її мету та завдання. Охарактери- зовано закономірності й принципи освіти. Встановлено взаємозв’язок між виокремленими специфічними закономірностями і принципами особистісно орієнтованої музичної освіти дітей шкільного віку сучасності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectмузична освітаuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована музична освітаuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.titleВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І ПРИНЦИПІВ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ УЧНІВ СУЧАСНОГО ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf217,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.