Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/89
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Юрій Іванович-
dc.date.accessioned2018-04-17T08:42:28Z-
dc.date.available2018-04-17T08:42:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationУкраїнська література в загальноосвітній школіuk_UA
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/89-
dc.description.abstractУ статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectобраз-персонажuk_UA
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectціннісно-цільова програмаuk_UA
dc.subjectмотивиuk_UA
dc.subjectпріоритетиuk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ТА ЦІЛЬОВИХ ПРІОРИТЕТІВ ПЕРСОНАЖІВ У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.