Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/89
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондаренко, Юрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-17T08:42:28Z | - |
dc.date.available | 2018-04-17T08:42:28Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Українська література в загальноосвітній школі | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/89 | - |
dc.description.abstract | У статті запропоновано окремий шлях аналізу образів-персонажів на основі їхньої ціннісно-цільової програми. Автор наукового матеріалу стверджує: названий підхід допомагає учням осмислити концептуальне значення літературного героя, усвідомити підпорядкованість його внутрішніх властивостей ціннісним пріоритетам, які визначив письменник. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | образ-персонаж | uk_UA |
dc.subject | концепція | uk_UA |
dc.subject | ціннісно-цільова програма | uk_UA |
dc.subject | мотиви | uk_UA |
dc.subject | пріоритети | uk_UA |
dc.title | ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ТА ЦІЛЬОВИХ ПРІОРИТЕТІВ ПЕРСОНАЖІВ У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | ФАКУЛЬТЕТ ФІЛОЛОГІЇ, ІСТОРІЇ ТА ПОЛІТИКО-ЮРИДИЧНИХ НАУК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ТА ЦІЛЬОВИХ ПРІОРИТЕТІВ ПЕРСОНАЖІВ У ПРОЦЕСІ ШКІЛЬНОГО АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ.doc | 81 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.