Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/903
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБянь, Лулу-
dc.date.accessioned2019-04-04T06:45:40Z-
dc.date.available2019-04-04T06:45:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.udc378.147:811.111-
dc.identifier.urihttp://lib.ndu.edu.ua/dspace/handle/123456789/903-
dc.description.abstractУ статті висвітлюється методика використання інфокомунікаційних техно- логій у процесі формування культури мовлення китайських студентів у вищих навчальних закладах України. У даному контексті автор розглядає сутність поняття "інфокомунікаційні технології" як феномена сучасного інформаційного суспільства; визначає роль та значення інфокомунікаційних технологій у педагогічному процесі, вплив останніх на формування і розвиток психічних структур людини, в тому числі і мислення. Особливу увагу автор приділяє розгляду специфічних якостей у викладача, які необхідні для впровадження зазначених технологій у процесі формування культури мовлення в іноземних студентів, відзначає ключову роль інфокомунікаційних технологій в організації самостійної роботи студентів-іноземців; розглядає види електронних засобів навчання, необхідних для успішного оволодіння іноземними мовами у процесі самоосвіти та під час безпосереднього навчання в системі вищої освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НДУ ім. Миколи Гоголяuk_UA
dc.subjectінфокомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкультура мовленняuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНФОКОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ КИТАЙСЬКИХ СТУДЕНТІВ У ВНЗ УКРАЇНИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2018 р., № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf185,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.